Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Kaos på gulvet til Kenneth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Kaos på gulvet til Kenneth Hvis det er kaos så lider du av manisk ordenmani. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 jeg har NES her nå.. kozelig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) jeg har NES her nå.. kozelig Jeg og. Med det skyte anda spillet. Endret 10. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Kaos på gulvet til Kenneth Hvis det er kaos så lider du av manisk ordenmani. Kan godt være. Poenget er at jeg plutselig så hvor mange konsoller som lå der... Enda mangler det en. Som jeg glemte igjen på skolen tror jeg, av en eller anne grunn EDIT: Finner ikke supernintendo spillene Endret 10. august 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg går med på at det var temmelig rotete der... Minte meg på at jeg skal finne den gamle PSOne'en min, og sette i bilen. Jaja. ha en fin natt! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) De har ikke kyllingkebab på den Italienske resturanten som drives av Tyrkere rett bort i gata : /, men det hørtes svært godt ut Er så trist at kebab er så dyrt i Ålesund. Oslo folk har det jaggu meg fint! Definer dyrt. 70kr for kebab i pita, og 90kr for rullekebab (uten drikke) Det er eksempel fra resturanten jeg nevnte i sted, har ikke sjekket prisene på de andre plassene de selger kebab i senere tid, men tror ikke jeg har sett noe til mindre en 70kr. Natta Joachim. Endret 10. august 2005 av gsn Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 jeg har NES her nå.. kozelig Jeg og. Med det skyte anda spillet. Det vil jeg ha.. har bare Mario 1, 2 og 3, snipp og snapp og top gun.. *misunnlig* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 De har ikke kyllingkebab på den Italienske resturanten som drives av Tyrkere rett bort i gata : /, men det hørtes svært godt ut Er så trist at kebab er så dyrt i Ålesund. Oslo folk har det jaggu meg fint! Definer dyrt. 70kr for kebab i pita, og 90kr for rullekebab (uten drikke) Det er eksempel fra resturanten jeg nevnte i sted, har ikke sjekket prisene på de andre plassene de selger kebab i senere tid, men tror ikke jeg har sett noe til mindre en 70kr. Det var dyrt ja.. De jeg pleier å spise koster 30-60 kr.. kvalitet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Sushi er ikke så mye dyrere. GO SUSHI! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 jeg har NES her nå.. kozelig Jeg og. Med det skyte anda spillet. Det vil jeg ha.. har bare Mario 1, 2 og 3, snipp og snapp og top gun.. *misunnlig* Snipp & Snapp er jo stjerne det også da. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Sushi er ikke så mye dyrere. GO SUSHI! Hva vill det si? Hvor mye får man for hvor mange kroner? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Sushi er ikke så mye dyrere. GO SUSHI! Hva vill det si? Hvor mye får man for hvor mange kroner? Hvor mye koster det å bli or'ntli' mett!? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 jeg har NES her nå.. kozelig Jeg og. Med det skyte anda spillet. Det vil jeg ha.. har bare Mario 1, 2 og 3, snipp og snapp og top gun.. *misunnlig* Snipp & Snapp er jo stjerne det også da. joda.. kvalitet.. men gunner-sak er jo feita. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 70kr for kebab i pita, og 90kr for rullekebab (uten drikke) Åhh, ønsker meg tilbake til Berlin. 1,50 euro for stor kebab. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 joda.. kvalitet.. men gunner-sak er jo feita. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ser ikke for meg at Sushi er noe man spiser seg mett på, det er jo en delikatesse sak? Nei jeg vet ikke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 DJ Rad - Round and Round (Radio Edit) [3:12] WIN! Anyway, jeg kan ikke få sagt nok hvor utrolig kul Westwood i Pimp My Ride UK er. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 70kr for kebab i pita, og 90kr for rullekebab (uten drikke) Åhh, ønsker meg tilbake til Berlin. 1,50 euro for stor kebab. Var enda billigere i Crack-Ho i Polen.. Men det smakte jo dritt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg