Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Kjøtt som snurrer rundt i mange dager synes ikke jeg er særlig delikat...

Huff...tenk på fisken da...når den blir blandet med all magesyren...TENK på det du.

 

 

 

Blah...latterlig at jeg egentlig svarer deg...fyrer bare oppunner og du får den oppmekrsomheten du egentlig er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
babb  :dribble:

 

det skal uansett kjøpes imorgen.. kjøttet er godt uansett hva de gjør med det, så lenge jeg ikke ser det er det greit for meg.. for det smaker himmelsk :)

Skal på bislett i morgen. Da blir det kyllingrull med 0,8 liter brus for den fantastiske prisen av 70 kr. :dribble:

Finnes det kylling-kebab? Det hørtes noe bedre ut,og noe sunnere! Hva er "rull"?

Lenke til kommentar
babb  :dribble:

 

det skal uansett kjøpes imorgen.. kjøttet er godt uansett hva de gjør med det, så lenge jeg ikke ser det er det greit for meg.. for det smaker himmelsk :)

Skal på bislett i morgen. Da blir det kyllingrull med 0,8 liter brus for den fantastiske prisen av 70 kr. :dribble:

Slutt å frist meg :!:

 

Snow_: har ikke bergen kebab ved teateret åpent sent? *finne noen med bil* :p

Lenke til kommentar
babb  :dribble:

 

det skal uansett kjøpes imorgen.. kjøttet er godt uansett hva de gjør med det, så lenge jeg ikke ser det er det greit for meg.. for det smaker himmelsk :)

Skal på bislett i morgen. Da blir det kyllingrull med 0,8 liter brus for den fantastiske prisen av 70 kr. :dribble:

Slutt å frist meg :!:

 

Snow_: har ikke bergen kebab ved teateret åpent sent? *finne noen med bil* :p

Er kebab mange steder her. :shrug:

Kompisen fristet meg idag men eg var flink nok til å la være og lagde men sunn fisk med pomme frites og salat ting. Må passe på kaloriene. Helger derimot kan eg kose meg.

Lenke til kommentar
Finnes det kylling-kebab? Det hørtes noe bedre ut,og noe sunnere! Hva er "rull"?

Kyllyng kebab er IMO bedre enn vanelig kebab. Da får du fileer av kylling som ikke har vært på den snurredingsen og stekes for seg.

Du kan velge å ha denne fantastiske ting i noe vi på fagspråket kaller en "rull". Da har man ikke det vanelige pitabrødet, men noe pitabrødlignende greier som rulles rundt alt sammen. Da får du med deg pita hele tiden mens du spiser i stedet for at du bare får den på slutten.

Lenke til kommentar
Finnes det kylling-kebab? Det hørtes noe bedre ut,og noe sunnere! Hva er "rull"?

Kyllyng kebab er IMO bedre enn vanelig kebab. Da får du fileer av kylling som ikke har vært på den snurredingsen og stekes for seg.

Du kan velge å ha denne fantastiske ting i noe vi på fagspråket kaller en "rull". Da har man ikke det vanelige pitabrødet, men noe pitabrødlignende greier som rulles rundt alt sammen. Da får du med deg pita hele tiden mens du spiser i stedet for at du bare får den på slutten.

Det hørtes ganske OK ut faktisk. Tross alt.

Lenke til kommentar
Finnes det kylling-kebab? Det hørtes noe bedre ut,og noe sunnere! Hva er "rull"?

Kyllyng kebab er IMO bedre enn vanelig kebab. Da får du fileer av kylling som ikke har vært på den snurredingsen og stekes for seg.

Du kan velge å ha denne fantastiske ting i noe vi på fagspråket kaller en "rull". Da har man ikke det vanelige pitabrødet, men noe pitabrødlignende greier som rulles rundt alt sammen. Da får du med deg pita hele tiden mens du spiser i stedet for at du bare får den på slutten.

Det hørtes ganske OK ut faktisk. Tross alt.

wØØt. Dagen er ikke bortkastet. Å få en soss til å faktisk si at kebab høres OK ut er noe jeg er ganske fornøyd med. :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De har ikke kyllingkebab på den Italienske resturanten som drives av Tyrkere rett bort i gata : /, men det hørtes svært godt ut :) Er så trist at kebab er så dyrt i Ålesund. Oslo folk har det jaggu meg fint!

Definer dyrt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...