gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 En ting dere aldri må smake. Kake og bacon Å? Jeg og en kompis planla faktisk å lage en Bacon pizza kake, problemet var at vi ikke hadde en oppskrift på pizza kake. Var det ikke godt med bacon på kake altså? Bacon er jo godt på alt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 @B|Real. Der du bor? Omkom i utforkjøring i Sortland Ja, skjedde i kjærringnesdalen. Brant vis inne i bilen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har ALDRI spist kebab og har heller ikke tenkt til det. Dessuten får jeg ikke lov. Jeg lover å ikke si det til noen! Ta deg i hvertfall en titt her da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg kommer ikke til å spise kebab, så dere kan bare stoppe, jo før jo bedre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg kommer ikke til å spise kebab, så dere kan bare stoppe, jo før jo bedre. Kom igjen da! Jeg kan love deg at champis er mer skadelig! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nå fikk jeg akutt lyst på kebab. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg kommer ikke til å spise kebab, så dere kan bare stoppe, jo før jo bedre. Kom igjen da! Jeg kan love deg at champis er mer skadelig! Champagne kommer ikke fra katter og rotter. Ingenting er som rose-champagne! Negersangen: "Er katten din blitt borte, sjekk munnen din for hår" EDIT: Hvorfor går det ikke å laste opp "bmp"-bilder? Endret 9. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nå fikk jeg akutt lyst på kebab. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Natta, skal opp kl nullninundre i dag... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg kommer ikke til å spise kebab, så dere kan bare stoppe, jo før jo bedre. Kom igjen da! Jeg kan love deg at champis er mer skadelig! Champagne kommer ikke fra katter og rotter. Ingenting er som rose-champagne! Negersangen: "Er katten din blitt borte, sjekk munnen din for hår" Katter og rotter finner du heller ikke i kebab. Din anti-kulturelle fjott! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg kommer ikke til å spise kebab, så dere kan bare stoppe, jo før jo bedre. Kom igjen da! Jeg kan love deg at champis er mer skadelig! Champagne kommer ikke fra katter og rotter. Ingenting er som rose-champagne! Negersangen: "Er katten din blitt borte, sjekk munnen din for hår" :!: Den sangen er morsom ja. Kebab kommer ikke fra katter er hunder det heller. Kyllingkebab kan vel ikke være så farligt? Foresten: Every rose has a thorn. Endret 9. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Anti-kulturell? Jeg er glad i sushi jeg, sunn fast-food. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Anti-kulturell? Jeg er glad i sushi jeg, sunn fast-food. Sushi er fisk du kan dø av... Men du tør ike spise kebab? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Anti-kulturell? Jeg er glad i sushi jeg, sunn fast-food. Sushi er fisk du kan dø av... Men du tør ike spise kebab? Ikke når flotte japanere med sushi-utdannelse på syv år eller noe tilbreder det. Vet dog ikke hvor mange som ahr det, men har aldri opplevd å bli dårlig av sushi, og jeg spiser det faktisk relativt hyppig. Hyppig nok til at jeg kjennes igjen på sushi-stedet jeg pleier å gå ihvertfall. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har noen blitt tatt for å ha rottekjøtt i kebaben? og i såfall er det et vanlig problem i Oslo? Hvis det er rotte, hvem bryr seg. Smake godt gjør det såfall. En ting til: som sagt over har mange kebab "sjapper" kjøttet stående framme i en sånn snurrende grill sak, ingen rotter er så store. Edit: Sushi har jeg aldri prøvd, ser for meg at det er dyrt (og tror ikke det blir solgt i Ålesund heller) men jeg tviler ikke på at det er godt! Btw, baconost var faktisk ikke så godt som jeg hadde trodd på skiva, tror vi holder oss til peanøttsmør og nugatti for nå. Endret 9. august 2005 av gsn Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Sushi må jo være minst like skadelig som en god babb? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Kjøtt som snurrer rundt i mange dager synes ikke jeg er særlig delikat... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Har noen blitt tatt for å ha rottekjøtt i kebaben? og i såfall er det et vanlig problem i Oslo? Tror det bare har skjedd en gang. Men politiet har blitt veldig mye flinkere til å skjekke om sånne utesteder er trygge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 WOW! Lurte faktisk på om eg skulle tvinge meg til sengs siden det føltes som om det var sent men klokken er jo bare 01:55 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 babb det skal uansett kjøpes imorgen.. kjøttet er godt uansett hva de gjør med det, så lenge jeg ikke ser det er det greit for meg.. for det smaker himmelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg