:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hvem har sagt det er mer usunt? (kan hende jeg gikk glipp av den settningen ) Er ikke nevnt nei tror jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 JEG sa det. Og jeg står fast på det. Jeg må ihvertfall klare å spise sunt, det er minste krav. Kebab fungerer ikke da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Gi meg en T. Gi meg en R. Gi meg en Ø. Gi meg en T. Gi meg en T. Hva blir det? Tudelu. Nei, det blir trøtt. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Kebab er da vel for faen ikke mer usunt enn mat på mcdonalds, der får du ferdig fordøyd mat, som smaker vann. Det er vel det at det å gå på en kabab i Oslo kan være litt mer utryggt. Man vet aldri hva man får. Nå bor ikke jeg i Oslo, men de gangene jeg har vært der har jeg aldri hatt dårlige erfaringer med kebab. Og det at kjøttet, og alle andre ingrediensene som stod fremme faktisk stod fremme så alle kan se det er da vell mer en va de fleste resturanter / fast food kjeder har? Har forsåvidt aldri spist en dårlig kebab i hele mitt liv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg må ihvertfall klare å spise sunt, det er minste krav. Kebab fungerer ikke da. Det er jo det du ikke har klart til nå! Kan du bare slutte å bry deg så mye om det en stund? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Gi meg en T. Gi meg en R. Gi meg en Ø. Gi meg en T. Gi meg en T. Hva blir det? Tudelu. Nei, det blir trøtt. Aehehehehehehhehe Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286318 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Noen som tror kombinasjonen av Peanøttsmør, Nugatti og Baconost blir bra på skiva? (mellom to skiver altså, som en sandwich) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Noen som tror kombinasjonen av Peanøttsmør, Nugatti og Baconost blir bra på skiva? (mellom to skiver altså, som en sandwich) eeeeh, nei... Har noen venner som putter masse rart på skiva å spiser det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Peanøttsmør smaker jo generellt hestkuk, dessuten er sjokade mye bedre enn nugatti. Så, nei. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Peanøttsmør og Nugatti er jo rå bra, baconost i seg selv er jo kanon det og. Må bare gidde å gå ned trappa først... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Peanøttsmør smaker jo generellt hestkuk Det vet du.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Peanøttsmør smaker jo generellt hestkuk Det vet du.... Ya got proof? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Peanøttsmør smaker jo generellt hestkuk Det vet du.... Ya got proof? Fant ikke non horse-blowjob bilde som kunne være deg... Ikke så kraftig søk utført heller da.... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Kebab er da vel for faen ikke mer usunt enn mat på mcdonalds, der får du ferdig fordøyd mat, som smaker vann. Det er vel det at det å gå på en kabab i Oslo kan være litt mer utryggt. Man vet aldri hva man får. Så kom hit på harestua. God kebab, ingen rotter. Men: Han ene kisen bak disken ligner på diaz i gta vice city. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har ALDRI spist kebab og har heller ikke tenkt til det. Dessuten får jeg ikke lov. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) En ting dere aldri må smake. Kake og bacon Edit til innlegget over Endret 9. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Skeptiske folk er da, jeg går å lager meg noen skiver... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har ALDRI spist kebab og har heller ikke tenkt til det. Dessuten får jeg ikke lov. :!: Knegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg