:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Yea. Tror kanskje ikke JoachimR vil at vi skal "diskutere" han lenger. Noe annet å snakke om? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg kjeder meg faktisk. Selvom man kanskje skulle tro jeg gjør det hver dag siden jeg henger her, men nå har jeg faktisk ikkeno å gjøre... Kanskje jeg skal lage sånn liste som jeg gjorde en annen ferie, over ting jeg skal gjøre. Funka bra da... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Enda du er hjemme, og ikke hos pappa? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Du kan jo skrive ned de nominerte i Øyvind sin tråd? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Coke lovin chick: Du er fra bergen! Er jente og er smårips! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 OH MY GOD, HØL! *se Pimp My Ride UK* Bli med, Snowie? <3 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 OH MY GOD, HØL! *se Pimp My Ride UK* Bli med, Snowie? <3 Jeg kan være med..men jeg har allerede sett alle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Pimp my ride UK?? Damn har ikke fulgt med. Kan umulig være bra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 ketchez, hva faen gjør nicket mitt i signaturen din? 'Crash' var en genialt film! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Fredrik vil ikke pule meg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 'Crash' var en genialt film! Håper det var den fra ifjor du mener og ikke den fra 96! Uff Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 'Crash' var en genialt film! Håper det var den fra ifjor du mener og ikke den fra 96! Uff Den fra 96 eier. Rated NC-17 for numerous explicit sex scenes! Det holder for meg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) haha, da skal jeg se HP And The Sorcerers Stone.. hah jeg har sett dem i helt merkelig rekkefølge... først CoS som er film nr 2, så PoA som er nr 3 så TSS som er nr 1. og av bøkene så begynte jeg med half blood prince på lydbok nå. lol lizzm. Natta.. Endret 9. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Eg tror eg skremte hun vekk. Kjede seg litt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Håper det var den fra ifjor du mener og ikke den fra 96! Uff 2004 selfølgelig, ingen kan seriøst mene at den fra '94 er verdt å se... Men den er bare rett og slett genial, spesielt en scene. Se den! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Gi meg en T. Gi meg en R. Gi meg en Ø. Gi meg en T. Gi meg en T. Hva blir det? Tudelu. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Kebab er da vel for faen ikke mer usunt enn mat på mcdonalds, der får du ferdig fordøyd mat, som smaker vann. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Kebab er da vel for faen ikke mer usunt enn mat på mcdonalds, der får du ferdig fordøyd mat, som smaker vann. Det er vel det at det å gå på en kabab i Oslo kan være litt mer utryggt. Man vet aldri hva man får. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hvem har sagt det er mer usunt? (kan hende jeg gikk glipp av den settningen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg