Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 haddis, bare behold henne. Hun var ikke noe særlig tess da hun var her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Er fremdeles du som vil se på bildene... Men hun er bare MIN Det kaller jeg ego. Neida.... Fortsett å kose deg du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Små sensur. Kåte jævel Duh. Det er da ikke jeg som ser på bildene da. Er fremdeles du som vil se på bildene... Men hun er bare MIN We don't want to fuck her, just see the pictures. GOSH! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Så "Sin City" ikveld. Utrolig bra film. Anbefales på det sterkeste. Går og drømmer om Jessica Alba. God natt folkens! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern? Fordi alle er på flaske, og ikke-edrue? Sky kjørte, forhåpentligvis edru. Bedre sent enn aldri å svare på denne. Ja jeg kjørte sjåfør den kvelden. Ofret konsert fremfor et par timer med kjøring og noen tusenlappet. Like greit det. Men neste helg er det Big Bang-konsert i Sande og hardfylla da for å si det sånn. Så ikke deg Anette!? Er det fredag eller lørdag konserten er? For på fredag skal jeg på atten års bursdag på roklubbens lokaler i drammen elns. Det kommer til å bli tre helger med flatfyll hver dag detta Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 I morgen begynner jeg på tabletter og sånt. Har ihvertfall gått fort og greit mht diagnose og sånn. Samtidig kan jeg ikke huske et verre døgn. Uff, jeg må gå på piller i mange mange år, godt mulig hele livet sa legen. Er en jævelig tanke... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hvorfor trenger du piller? Må høres: Counter-Strike - Techno.mp3 Endret 9. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 I morgen begynner jeg på tabletter og sånt. Har ihvertfall gått fort og greit mht diagnose og sånn. Samtidig kan jeg ikke huske et verre døgn. Uff, jeg må gå på piller i mange mange år, godt mulig hele livet sa legen. Er en jævelig tanke... Hvorfor? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Damn det e kjipt å vite kor lite det egentlig e igjen av ferien ! *arrrgh* kofor sa eg ja til mer jobb ?? JoachimR: Kan du ikke få medisin i sprøyte form i stedet? sikkert lettere det enn å måtte huske piller hver dag resten av livet ... Sove no ... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Piller i seg selv er ikke noe problem, er mer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi.. Endret 9. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Piller i seg selv er ikke noe problem, emer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi.. Skulle vel egentlig sagt, du skulle hørt på meg, men det blir egentlig litt feil. Håper du blir frisk! Burde bli med meg på kebaben en dag. Endret 9. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Piller i seg selv er ikke noe problem, emer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi.. Eg skjønte jo egentlig det når du postet om kor mye du veide og det du spiser og kordan du ser på deg selv. Fettet i magen og alt det der når du veier så lite på en så høy kropp.... ja da var det noe som ikke stemte. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Piller i seg selv er ikke noe problem, er mer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi.. Unnskkyld meg, men "av alle ting"? Alle vi her var sikre på at du hadde det fra før. Fint at du og har innsett det Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Piller i seg selv er ikke noe problem, er mer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi.. Ikke kom her å si du ikke ble advart. Men jævlig kjipern ja Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hvilken effekt har egentlig de pillene? Håper du kommer deg snart Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Der kom det ja. Koselig at du er ærlig med oss da Joachim. Kan jeg friste med å gjøre alvor av kebab-treff i Oslo da? Hvem er med? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Må gå på hjertemedisin i første om gang... HJERTEMEDISIN... How funny... Jeg nekter å spise kebab, ikke bare fordi det er usunt, men mest pga opphavet til kjøttet... Synes egentlig ikke dette er noe å diskutere i det vide og brede. Foreslår vi setter sluttstrek med en gang. Endret 9. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Der kom det ja. Koselig at du er ærlig med oss da Joachim. Kan jeg friste med å gjøre alvor av kebab-treff i Oslo da?Hvem er med? Pick me! Men tror seriøst ikke kebab er greia for å få han ut å spise. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Oioi ...håper du får den hjelpen du trenger JoachimR. Hm..sjelden man hører om gutter/menn med anoreksi, men dere har det vel ikke lett dere heller når det kommer til utseende. Altfor mye press no til dags...uff Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg nekter å spise kebab, ikke bare fordi det er usunt, men mest pga opphavet til kjøttet... Synes egentlig ikke dette er noe å diskutere i det vide og brede. Foreslår vi setter sluttstrek med en gang. Booring Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg