Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor ble du skuffet av å se Sky'ern?

Fordi alle er på flaske, og ikke-edrue?

 

Sky kjørte, forhåpentligvis edru.

Bedre sent enn aldri å svare på denne. Ja jeg kjørte sjåfør den kvelden. Ofret konsert fremfor et par timer med kjøring og noen tusenlappet. Like greit det. Men neste helg er det Big Bang-konsert i Sande og hardfylla da for å si det sånn.

 

Så ikke deg Anette!?

Er det fredag eller lørdag konserten er?

 

For på fredag skal jeg på atten års bursdag på roklubbens lokaler i drammen elns. Det kommer til å bli tre helger med flatfyll hver dag detta :p

Lenke til kommentar
Piller i seg selv er ikke noe problem, emer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi..

Skulle vel egentlig sagt, du skulle hørt på meg, men det blir egentlig litt feil.

 

 

Håper du blir frisk! Burde bli med meg på kebaben en dag.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Piller i seg selv er ikke noe problem, emer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi..

:no:

 

Eg skjønte jo egentlig det når du postet om kor mye du veide og det du spiser og kordan du ser på deg selv. Fettet i magen og alt det der når du veier så lite på en så høy kropp.... ja da var det noe som ikke stemte.

Lenke til kommentar
Piller i seg selv er ikke noe problem, er mer det å vite at jeg er avhening av sånt. Jeg har ødelagt meg selv totalt, svimte av under jogging i går. Av alle ting så har jeg fått anoreksi..

Unnskkyld meg, men "av alle ting"?

 

Alle vi her var sikre på at du hadde det fra før. Fint at du og har innsett det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...