Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 TGF = [T]hank [G]od it's [F]riday :] Haha. TGIF, dustemikkel pipelort. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ingenting er bedre enn god sammvittighet etter en god treningsøkt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 TGF = [T]hank [G]od it's [F]riday :] Haha. TGIF, dustemikkel pipelort. En gang sa en prest til meg TGF :s Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvis det ikke hadde fantes kvinnfolk, hadde det vel ikke vært noe å slåss om? Nå rydder jeg, er litt i ryddehumør, men hater at mamma og søster ikke klarer å holde orden, jeg prøver å rydde opp, holde orden, gi hverandre faste plasser, få søss til å hode tinga sine for det meste på rommet eller skapet jeg har "reservert" for hu ute i stua. Men følger de dette? NEEEEEEEEI! Og når jeg ber mamma gå gjennom div. papirer og den slags må man mase en del før hun går gjennom de... Og når jeg ikke gjør noe, maser hun selvfølgelig om at jeg må rydde. Arrrrg! Skulle jo vært omvendt. Skal kose meg med nyeste episode Lost i dag. Blir koselig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skal kose meg med nyeste episode Lost i dag. Blir koselig. Det skal jeg og Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 TGF = [T]hank [G]od it's [F]riday :] Haha. TGIF, dustemikkel pipelort. En gang sa en prest til meg TGF :s Da tok presten feil, og nå tar du feil. Det er TGIF. Caze clozed. wh1te is back? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hvis det ikke hadde fantes kvinnfolk, hadde det vel ikke vært noe å slåss om? Nå rydder jeg, er litt i ryddehumør, men hater at mamma og søster ikke klarer å holde orden, jeg prøver å rydde opp, holde orden, gi hverandre faste plasser, få søss til å hode tinga sine for det meste på rommet eller skapet jeg har "reservert" for hu ute i stua. Men følger de dette? NEEEEEEEEI! Og når jeg ber mamma gå gjennom div. papirer og den slags må man mase en del før hun går gjennom de... Og når jeg ikke gjør noe, maser hun selvfølgelig om at jeg må rydde. Arrrrg! Skulle jo vært omvendt. Skal kose meg med nyeste episode Lost i dag. Blir koselig. Ja vet, men det er noe merkelig... Jeg kan godt prøve å holde orden på resten av huset, men rommet mitt hater jeg å rydde! Endret 20. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvis det ikke hadde fantes kvinnfolk, hadde det vel ikke vært noe å slåss om? Nå rydder jeg, er litt i ryddehumør, men hater at mamma og søster ikke klarer å holde orden, jeg prøver å rydde opp, holde orden, gi hverandre faste plasser, få søss til å hode tinga sine for det meste på rommet eller skapet jeg har "reservert" for hu ute i stua. Men følger de dette? NEEEEEEEEI! Og når jeg ber mamma gå gjennom div. papirer og den slags må man mase en del før hun går gjennom de... Og når jeg ikke gjør noe, maser hun selvfølgelig om at jeg må rydde. Arrrrg! Skulle jo vært omvendt. Skal kose meg med nyeste episode Lost i dag. Blir koselig. Kan jeg spoile? PLIZZZZZZZZZ!! Har faktisk bare sett på tv, men så denne nyeste i dag:wee: Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Wtf er .bin-filer egentlig? virus, slett dem Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Support! BAAAN! Det er bildefiler kan åpnes med f.eks Alcohol 120% etc. Men... For all del; IKKE !!!SØK Endret 20. mai 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 bildefiler kan misforstås. Det er et "CD-image" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Serriøst? Er du dum? Endret 20. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Serriøst? Er du dum? Hva er vits i å komme med en sånn kommentar? Er DU dum? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva er vits i å komme med en sånn kommentar? Er DU dum? Det var ironi. Glemte en smilie på slutten. *redigere* Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ingenting er bedre enn god sammvittighet etter en god treningsøkt Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! Er nettopp kommet hjem fra en skikkelig hard trening Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ingenting er bedre enn god sammvittighet etter en god treningsøkt Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! Er nettopp kommet hjem fra en skikkelig hard trening Lummetennis, kanskje? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 har hatt tentamen i dag det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja d r i vert fal bra at du har gramatiken i ården! KUTT UT å diskriminere andre fordi de ikke skriver gramatisk riktig. Skaper BARE dårlig steming og intet annet Jeg fikk et nytt søskenbarn idag Gratulerer Gutt eller jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg