sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haddis: følte du deg truffet? Neh. har pult mye dumt i mitt liv Pul en sau! Yes sir Full rapport etterpå! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Sjekk ut hu ene i One Tree Hill (TVN på søndager rundt halv seks) så skal du se nudelig hår Evt. alle i The OC? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Eventuelt så var poenget at jeg bare ser på bilder av henne på internett, og da har ikke personligheten en dritt å si... Viktig poeng. Mange pr0nstjerner er sikkert dumme som smør, men alikevel har jeg lite i mot å se på det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Eventuelt så var poenget at jeg bare ser på bilder av henne på internett, og da har ikke personligheten en dritt å si... Viktig poeng. Mange pr0nstjerner er sikkert dumme som smør, men alikevel har jeg lite i mot å se på det. Quoted for truth Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haddis er vel tidlig i 20årene er han ikke? Til neste år er jeg i 20årene. Men fram til da er jeg forsatt bare 19 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Eventuelt så var poenget at jeg bare ser på bilder av henne på internett, og da har ikke personligheten en dritt å si... Viktig poeng. Mange pr0nstjerner er sikkert dumme som smør, men alikevel har jeg lite i mot å se på det. De er dumme nok til å fake, så du går rett på det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Stakk i dusjen, og så spise! Ikke finn på noe tull, Fredrik! Btw: http://tull.no/innhold/bilder/bilde.php?ID=220&katID=12 Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nei; opp halv seks imorgen, så jeg kapitulerer straks.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Slettede poster: +1. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 God natt enden-gutten da. Sov godt og hvil ut ban-tommelen din Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Slettede poster: +1. Litt tragisk. =((( Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 God natt enden-gutten da. Sov godt og hvil ut ban-tommelen din Døh, du trenger ikke være helt love med alle liksom. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 God natt enden-gutten da. Sov godt og hvil ut ban-tommelen din Døh, du trenger ikke være helt love med alle liksom. Øffer ikke det da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 God natt enden-gutten da. Sov godt og hvil ut ban-tommelen din Døh, du trenger ikke være helt love med alle liksom. Er ikke forelsket i alle, bare en spesielt utvalgt gjeng Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) God natt enden-gutten da. Sov godt og hvil ut ban-tommelen din Døh, du trenger ikke være helt love med alle liksom. Er ikke forelsket i alle, bare en spesielt utvalgt gjeng Du sårer meg. Eco. Endret 9. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 *tømme øl nr 6* Nå må jeg på do ja Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Er ikke forelsket i alle, bare en spesielt utvalgt gjeng Yay! Jeg er spesiell! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) God natt enden-gutten da. Sov godt og hvil ut ban-tommelen din Døh, du trenger ikke være helt love med alle liksom. Er ikke forelsket i alle, bare en spesielt utvalgt gjeng Du sårer meg. Emo. Er veldig emosjonell for tiden, baresånn jeg er Forsåvidt skjønner jeg ikke hvordan jeg sårer deg hylo-gutten, jeg er da kjempeglad i deg Endret 9. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Sånn, da var Goopy i min signatur! Fortjener enden også en plass? Jeg er ikke en gang tema. Her lukter det advarsel. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Yay! Jeg er spesiell! Like a droplet of water Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg