Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Herr Brun, blåst eller? Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 EDIT: ingen slår rompa til kjæresten...det er saker det Enig, og dermed er den sengerunden rimelig uaktuell. Nei, tenner ikke på damer som er helt på jordet, så jeg tror ikke jeg hadde fått'n opp... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Det er ban-tommelen hans. Ban-tommel er tøft. enden sin er lite tøff. Han har sikkert bare gnøkke en muskel i den! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Herr Brun, blåst eller? Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot. Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 EDIT: ingen slår rompa til kjæresten...det er saker det Enig, og dermed er den sengerunden rimelig uaktuell. Nei, tenner ikke på damer som er helt på jordet, så jeg tror ikke jeg hadde fått'n opp... Jeg kan sende ei til å hjelpe deg.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Herr Brun, blåst eller? Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot. Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne! ..og du regnet med at hun hadde blitt med om du prøvde og date henne? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne! Kanskje hun har seriøse planer om å date deg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot. Jeg tør å si imot deg Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 enden sin er lite tøff. Han har sikkert bare gnøkke en muskel i den! Nei, det er venstrearmen jeg har gnøkket. Tommelen på bildet sitter på høyrearmen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 enden sin er lite tøff. Han har sikkert bare gnøkke en muskel i den! Nei, det er venstrearmen jeg har gnøkket. Tommelen på bildet sitter på høyrearmen Pingle. Gnøkk den og Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot. Jeg tør å si imot deg Oi, glemte at beskrivelsen passet deg. Sorry. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne! Sjekk ut hu ene i One Tree Hill (TVN på søndager rundt halv seks) så skal du se nudelig hår Haddis: følte du deg truffet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot. Jeg tør å si imot deg Oi, glemte at beskrivelsen passet deg. Sorry. Pent Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nå har jeg kjøpt MX-1000 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Haddis: følte du deg truffet? Neh. har pult mye dumt i mitt liv Endret 9. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haddis: følte du deg truffet? Neh. har pult mye dumt i mitt liv Pul en sau! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hmmm, kanskje jeg skal begynne å se one tree hill ja, hadde det ikke vært for at jeg flytter til Frankrike og jeg tviler på at jeg gidder å finne den serien der. Forsåvidt så tviler jeg på at hun hadde hatt særlig lyst til å date meg heller, nettopp derfor jeg ikke gidder bryet med å faktisk i det hele tatt vurdere en date:green: Eventuelt så var poenget at jeg bare ser på bilder av henne på internett, og da har ikke personligheten en dritt å si... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haddis: følte du deg truffet? Neh. har pult mye dumt i mitt liv Pul en sau! Yes sir Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haddis: følte du deg truffet? Neh. har pult mye dumt i mitt liv Var ikke du en liten tass på 14 år? (Aka. ung herremann.) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haddis: følte du deg truffet? Neh. har pult mye dumt i mitt liv Pul en sau! Yes sir Full rapport etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg