Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herr Brun, blåst eller? :p

 

Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot.

Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne!

Lenke til kommentar
Herr Brun, blåst eller? :p

 

Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot.

Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne!

..og du regnet med at hun hadde blitt med om du prøvde og date henne?

Lenke til kommentar
Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne!

Kanskje hun har seriøse planer om å date deg? :dribble::woot::D

Lenke til kommentar
Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne!

Sjekk ut hu ene i One Tree Hill (TVN på søndager rundt halv seks) så skal du se nudelig hår :dribble:

 

Haddis: følte du deg truffet?

Lenke til kommentar

Hmmm, kanskje jeg skal begynne å se one tree hill ja, hadde det ikke vært for at jeg flytter til Frankrike og jeg tviler på at jeg gidder å finne den serien der.

Forsåvidt så tviler jeg på at hun hadde hatt særlig lyst til å date meg heller, nettopp derfor jeg ikke gidder bryet med å faktisk i det hele tatt vurdere en date:green:

Eventuelt så var poenget at jeg bare ser på bilder av henne på internett, og da har ikke personligheten en dritt å si...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...