Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Om hva da kvalifiserer til warn? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Så vidt jeg forstod det så ville ikke Enden ha bilder her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom igjen folkens... Kan vi ikke fortsette i samme gamle tralten, og drite i fortida? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, mye kulere å bære nag og være grinebittere! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei, mye kulere å bære nag og være grinebittere! STFU! Jeg smisker med enden og han gir deg skriverestriksjoner! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ketchez: Avataren din er en spøk, aight? Spøk? Hva..mener du? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Han gjør hva for noe!? Puler deg! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 huff huff. this is booring Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 F*en så lite liv det var her i dag da! Noen fyr opp en diskusjon da vel! Kjeder meg... Ingen fare. Tomaten din har endelig kommet! Jeg skal kjede meg her jeg også nå.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 F*en så lite liv det var her i dag da! Noen fyr opp en diskusjon da vel! Kjeder meg... Ingen fare. Tomaten din har endelig kommet! Jeg skal kjede meg her jeg også nå.. Weee! Tomaten er her! Endelig! Jeg har savnet deg kjempemye, kom og kjed deg sammen med meg! *kosepå* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Spøk? Hva..mener du? "Skjegget"?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Weee! Tomaten er her! Endelig! Jeg har savnet deg kjempemye, kom og kjed deg sammen med meg! *kosepå* <3 you too! Noen har endra signaturen min! Fordømte moderatorer med lite å gjøre på natta! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ketchez: Avataren din er en spøk, aight? Spøk? Hva..mener du? Ikke det? Så "skjegget" er liksom seriøst? Edit: HalTan kom i forkjøpet der gitt Endret 9. august 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Spøk? Hva..mener du? "Skjegget"?? Som tidligere sagt, det er ett løsskjegg fra ett skuespill. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Spøk? Hva..mener du? "Skjegget"?? Som tidligere sagt, det er ett løsskjegg fra ett skuespill. Hvilket skuespill? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Sånn, da var Goopy i min signatur! Fortjener enden også en plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg