gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ø.B. : så et slikt klipp på svisj(eller et annet crappy sms program som går når jeg spiser frokost), der var det masse dyre klipp, blant annet en katt som skremte vekk og angrep en rev som prøvde å ta matn til katta. Litt gøy Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ø.B. : så et slikt klipp på svisj(eller et annet crappy sms program som går når jeg spiser frokost), der var det masse dyre klipp, blant annet en katt som skremte vekk og angrep en rev som prøvde å ta matn til katta. Litt gøy NRK jukebox natur tenker jeg. Klippet ble vist på Ut i naturen en gang for en stund siden Det var bare en revunge, og katta hadder seriøse psykotiske problemer! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Har sett den filmen, fy flate, du ser muskla på den katten, såg ut som en kamp katt Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Gøy var det såfall Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ø.B. : så et slikt klipp på svisj(eller et annet crappy sms program som går når jeg spiser frokost), der var det masse dyre klipp, blant annet en katt som skremte vekk og angrep en rev som prøvde å ta matn til katta. Litt gøy den er på juce box ja. Den er ganske bra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) God ettermiddag folkens. tar meg en liten joggetur med vofsen i regnværet. Endret 9. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 I don't like you anymore. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) I don't like you anymore. Høh? edit: glem den.. Endret 9. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Pimp my ride UK programlederen er så utrolig geek/latterlig :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 haddis: går det på tv nå? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 haddis, han er kul! Holler! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 holler, even.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 MacCy: Det går på pc'en min nå Ballesparkeren: Når jeg først så det trodde jeg han bare kødda, men ser ut som har er seriøst :!: Wannabe neger jo *Holler* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 MacCy: Det går på pc'en min nå Ballesparkeren: Når jeg først så det trodde jeg han bare kødda, men ser ut som har er seriøst :!: Wannabe neger jo *Holler* Jeg klarer ikke se for meg at han er alvorlig. Men er moro hvordan han er. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Høres så teit ut når han sier "Holla".. Tror de fleste trodde det var kødd de første episodenee Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nei, freser ned på butikken å handler meg en six-pack med øl, og litt chips Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nei, freser ned på butikken å handler meg en six-pack med øl, og litt chips Nå ble jeg misunnelig. Etter at jeg begynte å trene igjen etter skaden har jeg nok en gang blitt avhengig. Trosser sykdom i dag for å gå på min første fotballtrening på 13 uker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nei, freser ned på butikken å handler meg en six-pack med øl, og litt chips Kan jeg få litt også eller? Rahahhaha, akkurat nå så jeg hvor tåpelig den norske country artisten kirsti carr er.. Så reklame for CD'en hennes ''like a tiger'' Endret 9. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Spilte fotball i 8 år før jeg ikke kunne mer pga ryggen EDIT: Ølene er handlet, dem som har lyst på får møte opp hos haddis Endret 9. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg