slipknot_fan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Wee 14tizz jenter legger meg til på MSN EDIT: Hun har cam også Ja, du sitter vel og vifter med pølsa du. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Idol er moro, takket være finalen kommer litt av fammen fra Bergen til Hønefoss. De har dratt til Oslo nå da, men de er her i morgen også. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Wee 14tizz jenter legger meg til på MSN EDIT: Hun har cam også Går utifra 14tizz jenter adder 14gutter Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det kommer veps inn gjennom vinduet hele tiden. Jagde nettopp ut nummer 4 på en liten halvtime. Fikk heldigvis tatt nakenbilde av den, så som straff skal jeg publisere det på nettet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det kommer veps inn gjennom vinduet hele tiden. Jagde nettopp ut nummer 4 på en liten halvtime. Fikk heldigvis tatt nakenbilde av den, så som straff skal jeg publisere det på nettet. haha Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har hatt tentamen i dag det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja d r i vert fal bra at du har gramatiken i ården! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Fikk heldigvis tatt nakenbilde av den, så som straff skal jeg publisere det på nettet. Pleier som regel å ta fram et vanngævar og spyle dem ned jeg Såklart bare når de er ute på terassen. Men når de er inne pleier jeg som regel å la dem surre litt rundt ved vinduet i 2-3 minutter og deretter slå dem med en avis/et magasin. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kanskje kvinner er med i en utenomjordisk sekt. Og så at det var så fint her på jorden,og dermed flydde ned i romskip som lignet mistenkelig på handlevoger og vesker og dermed laget de et brygg som gjør at menn blir forelsket i dem (morsmelk ), og dermed "ansetter" dem som sine tjenere. Kanskje menn/gutter er med i en lik sekt og at de selvfølgelig ikke vet noe om kvinnesekten så de tror at de lurer hverandre, derfor ingen verken gutter eller jenter kommenterte det ja . Men da må vel det bety at jeg er utelatt. Jaja, by the way. Ga opp å rydde, ute er det overskyet, og ingenting å filme. Ikke kan jeg ta det jeg har filma inn på PCen heller da jeg glemte DV-kabel. (Eller jeg regna med at det fulgte med liksom, viktigere at det hadde fulgt med det en den USBkabelen til bildene. Skal liksom filme med det!) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Myggnetting er ikke en blå bil. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg fikk et nytt søskenbarn idag Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har hatt tentamen i dag det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja d r i vert fal bra at du har gramatiken i ården! Carsten, fy. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Myggnetting er ikke en blå bil. Nei, det er det ikke Må jeg fram med den gamle signaturen min? Edit: Gratulerer til Vero_NiCa og søsteren eller broren til moren eller faren hennes. Edit 2: Veps nummer 5 inne.. Endret 20. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har hatt tentamen i dag det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja d r i vert fal bra at du har gramatiken i ården! Carsten, fy. Eid, du er. Jeg skal se SWIII igjen imorgen. Forbanna kul film. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 TGF! Terminatoren gled fort? *tørr humor* ----------------- Da dro man vel på trening, tenker jeg. Cya l8r, m8's. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ah, 5/4 på norsktentamen, godt fornøyd Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 TGF = [T]hank [G]od it's [F]riday :] Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ^^ Gratulerer, Serqevx (vanskelig nick ) Uff, nå må jeg rydde.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 TGF = [T]hank [G]od it's [F]riday :] Planer for kvelden: Se simpsons Spise digg Nerde Se Matrix nr. 1 Eller dra til noen venner og se idol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg