hylo Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 haha, så du meg i stad Hylo? F.U. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Har ikke noe imot bilder jeg, så lenge de ikke går direkte til angrep på noen og trår over grensen. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Mente at det ikke var lov å poste slike bilder, jeg. Tror Ueland sa noe om det igår. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ueland er strengere enn meg. Vi har nok kanskje litt forskjellige preferanser, selvom de vel egentlig burde være like. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Så har vi lov til å poste store bilder, eller ikke? Jeg mener ikke å sette deg i en vanskelig posisjon, hvis det er det du tror. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nå skal jeg snart sykle i fjøset..Huff.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nå skal jeg snart sykle i fjøset..Huff.. Tenk på pengene. Bare tenk på pengene. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nå skal jeg snart sykle i fjøset..Huff.. Tenk på pengene. Bare tenk på pengene. Når dagen er slutt..er det 375,- nye kroner inntjent. Jippi! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Enkelte her på SO4 har begynt å føle seg altfor mye "hjemme" Dvs at de føler de kan slenge så mye dritt de vil og gjøre det som det passer de. Har sett meg lei på "tulle"mobbingen som foregår her. Sånn....da fikk eg sagt det eg har ville sagt lenge. Ro ned folkens og be good. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Stakkars rev Katten skremte den lille tassen under bilen min og la seg der og så på den.. Tror det var en syk rev.. Hmm må prøve å finne den igjen Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Katta skremte reven? =/ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Katta skremte reven?=/ Stor katt, og ung rev? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Weeee meg på et annet forum : Join Date: Jul 2004 Location: Norway Posts: 1,337 Weeee! Endret 9. august 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Katta skremte reven?=/ Stor katt, og ung rev? Liten katt, liten rev. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Katta skremte reven?=/ Stor katt, og ung rev? Liten katt, liten rev. det har så mye å si.... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Har sett det før, tror katter har lite respekt for rever... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Har sett det før, tror katter har lite respekt for rever... Altså normalt sett så skulle katten vært redd for reven da, men ikke denne. Denne var dritredd for katta. Brukte en halvtime nesten på å få reven vekk fra under bilen etter å ha tatt vekk katta. Burde nesten ha gitt den litt mat. Så ikke akkurat ut som den hadde spist noe de siste dagene.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nå er jeg drittlei de teite bildene deres. Hvem har lyst på advarsel? Kutt ut en stund Da gratulerer vi Hylo og Fredrik som førstemann ut. Noen andre som vil ha? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 syns det der var slemt, ikke sikkert han hadde fått med seg denne beskjeden... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 å sååå sjinna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg