Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Dette ble for mye for meg. Går ut å trimmer godfoten jeg EDIT: Nå klarte jeg å rote bort ballen også... Endret 9. august 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Wee...ut å polere bilen til mor... ikke lenge til jeg polerer min egen bil snart...må bare finne ann Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Var meningen at vi skulle ut og stå på wakeboard men det var vist litt for røff sjø der svogeren har båten. Jaja tar det når det roer seg ned. Håper bare på at kompisene vil finne på noe siden været er så digg nå. *turer ut med vofsen* *snart* Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Da var jeg endeli ferdi på jobben, drar hjem og spise litt laks før jeg stikker og spille basket på huseby. Snakkes meir imoirra! (forum.hardware er virkeli bra forum, den holder meg gående gjennom arbeidsdagen) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (forum.hardware er virkeli bra forum, den holder meg gående gjennom arbeidsdagen) Høhø, uff, ja. Skole + Fredrik + hw.no = stress på siste prosjektdag. Uansett, siden du er ny. Avataren din er for stor. Maks størrelse er 6kB, din er 46. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Crap. Nå er det ikke lenge til jeg skal i fjøset igjen... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 JPG er en dårlig idé når det gjelder avatar. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 640x480 er en enda dårligere idé når det gjelder avatar. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 JPG er en dårlig idé når det gjelder avatar. Øh, nei? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Der blir det hjemover fra jobb for meg også.. *kaste seg på banen mot sentrum* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 *kose på Dr3as* Bare jeg som synes at dette bildet var ekkelt? Lag dine egne kremer Fant det på VG.no NP: The Doors - The WASP Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er et bra udigg bilde ja! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Bare jeg som synes at dette bildet var ekkelt? Lag dine egne kremer Siden den kremen er hjemmelaget, lurer jeg på hva det er for noe.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tipper en blanding av manjuice og agurk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 She's all creamed up and ready to go. Mmmmmmm! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 JPG er en dårlig idé når det gjelder avatar. Øh, nei? Vi diskuterte på MSN, du tapte, jeg vant, EOD. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 JPG er en dårlig idé når det gjelder avatar. Øh, nei? Vi diskuterte på MSN, du tapte, jeg vant, EOD. Du tapte, jeg vant! Asshole... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Begge dere tapte, jeg vant! FERDIG! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Angrip! Kom igjen, Stefan, vi kverker jævelen. *vurdere Pimp My Ride UK* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg