Marvil Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haha, hører rykter om at 9. oktober er neste.. Men du vet, vi har noen ledige timer som koster «litt» mer.. Skal du ha deng? Skal du ha utsettelse i 2 år..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg hater telefonselgere. Våkna opp av at mamma satt og krangla med en. Jeg har bare medfølelse for telefonselgere. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Haha, hører rykter om at 9. oktober er neste.. Men du vet, vi har noen ledige timer som koster «litt» mer.. Skal du ha deng? Skal du ha utsettelse i 2 år..? Ja, han vil ha! Jeg vet du kan! DO IT! DO IT! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg så noe prat om minstelønn for folk under 18 år.. Gadd ikke bla gjennom det og med mindre noen annen har nevnt det så finnes det ikke slikt som minstelønn. Eneste er tariffavtaler. Har man ingen tariffavtale kan sjefen din betale deg akkurat hva han selv har lyst til. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg hater telefonselgere. Våkna opp av at mamma satt og krangla med en. Jeg har bare medfølelse for telefonselgere. Det har ikke jeg. De kan da for f*** gi seg i tide, man må ta et nei for et nei. Vi har et lass med grunner for å si nei for tiden, så jeg skjønner virkelig ikke problemet deres. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg hater telefonselgere. Våkna opp av at mamma satt og krangla med en. Jeg har bare medfølelse for telefonselgere. Det har ikke jeg. De kan da for f*** gi seg i tide, man må ta et nei for et nei. Vi har et lass med grunner for å si nei for tiden, så jeg skjønner virkelig ikke problemet deres. Ring 75007500 (breg) og reserver deg da...er ikke værre. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jenter har kanskje andre forutsetninger for å godta geleaktige substanser spredd ut over magen enn gutter Ålé! Der blei du tæsja ass :!: Telefonselgere er kos. De er gøye å tulle meg. Dessuten så liker telefonselgere å bli tulla med. Det er et friskt pust i en ensformig hverdag. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg hater telefonselgere. Våkna opp av at mamma satt og krangla med en. Jeg har bare medfølelse for telefonselgere. Det har ikke jeg. De kan da for f*** gi seg i tide, man må ta et nei for et nei. Vi har et lass med grunner for å si nei for tiden, så jeg skjønner virkelig ikke problemet deres. Ring 75007500 (breg) og reserver deg da...er ikke værre. Takker. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jenter har kanskje andre forutsetninger for å godta geleaktige substanser spredd ut over magen enn gutter Maybe, baby.. Well, I'm off to Nice now, må bare pakke lit mer først! Så ha en fin uke, alle sammen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 @B|Real. Der du bor? Omkom i utforkjøring i Sortland Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jenter har kanskje andre forutsetninger for å godta geleaktige substanser spredd ut over magen enn gutter Maybe, baby.. Well, I'm off to Nice now, må bare pakke lit mer først! Så ha en fin uke, alle sammen Du og, Eline! Kos deg! God tur! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Skal du ha deng? Skal du ha utsettelse i 2 år..? Hit me! \o/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Shitfacen wh1te holdt meg våken hele natten med ego-propagandaen, og nå sitter jeg her: dautrøtt og sulten. Ikke hadde han decency til å dele litt av baconet før han stakk til tannlegen heller. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Noooo! Jeg må finne gave til kusina mi... Krise! Noen ideer? Hun blir 18. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Noooo!Jeg må finne gave til kusina mi... Krise! Noen ideer? Hun blir 18. Alkihal? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Noooo!Jeg må finne gave til kusina mi... Krise! Noen ideer? Hun blir 18. Alkihal? Backupløsning. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Noooo!Jeg må finne gave til kusina mi... Krise! Noen ideer? Hun blir 18. Alkihal? Backupløsning. Bil? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Giggolo? Nei, det var bare usaklig.. FY MEG! *klappe til meg selv* Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Noooo!Jeg må finne gave til kusina mi... Krise! Noen ideer? Hun blir 18. Alkihal? Backupløsning. Bil? En 79 mod Audi 80, koster bare 2000 kr og den ruller bra.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Skal du ha deng? Skal du ha utsettelse i 2 år..? Hit me! \o/ Neh, finner på noe mer oppfinnsomt som tar lenger tid før du finner ut av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg