Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det ikke.

Viss jeg det er det jeg tror det er, så er det sånn når man får masse gelè dritt på magen... Usj..

Joda, men jeg har ikke hatt det på magen. Hadde det på hoften, pga. en hoftebetennelse som ikke ville gå over.

Hvorfor er det udelikat?

Noe som ikke er gøy er kortisonsprøyter.

Lenke til kommentar
Det er det ikke.

Viss jeg det er det jeg tror det er, så er det sånn når man får masse gelè dritt på magen... Usj..

Joda, men jeg har ikke hatt det på magen. Hadde det på hoften, pga. en hoftebetennelse som ikke ville gå over.

Hvorfor er det udelikat?

Noe som ikke er gøy er kortisonsprøyter.

Ekkel gelè, hender som rører rundt magen og ellers lavere deler på kroppen. Liker det ikke...

Lenke til kommentar
Tror du hadde hatt godt av å jobbe en sommer på en bondegård ellerno. Bare slik for å finne ut åssen livet er utenfor idyllbobla di.

:yes:

Jeg er egentlig litt enig at man har ferie i sommerferien, men jeg liker kompromisser. Jobb en eller to uker og du har ihvertfall 6 uker ferie igjen. Det er dobbelt så mye som morra og faren din. Og du har tjent 8000 kroner :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er det ikke.

Hvorfor er det udelikat?

Jenter har kanskje andre forutsetninger for å godta geleaktige substanser spredd ut over magen enn gutter :wee:

edit; byttet ut :p med :wee:

Endret av enden
Lenke til kommentar
Haha, hører rykter om at 9. oktober er neste.. :tease:

Men du vet, vi har noen ledige timer som koster «litt» mer..  :innocent:

Skal du ha deng?

Alt rett etter 25. aug. er fint. Takk. :)

Eg må sikkert til å fornye vandelen og shait òg... :(

Blæblæblæ, lappen er styr.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...