Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke når jeg har ferie?!

Hørt om sommerjobb?

Joda... Særlig mamma maser om det... Men nå har det seg slik at jeg kun er seksten, og jeg vet kun om , ET MENNESKE, EN jente som har sommerjobb. Og den jenten er noe av det udiggeste jeg vet om, bor utenfor oslo på østsiden, og er ikke en jeg har tenkt at skal styre "min intreden i sommerjobb-livet".

Lenke til kommentar
sommerjobb er forno?

En jobb du har i sommeren.

Vil ha meg jobb snart, og spare til pc. Enten aftenposten, eller så kan jeg jo prøve på Clas Ohlson, jeg jobbet der i en sånn arbeidsuke. Men jeg er vel kanskje for ung. :hmm:

Joachim: Jeg bor utenfor Oslo på østsiden. Også har jeg bodd i Groruddalen.

=)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Ikke når jeg har ferie?!

Hørt om sommerjobb?

Joda... Særlig mamma maser om det... Men nå har det seg slik at jeg kun er seksten, og jeg vet kun om , ET MENNESKE, EN jente som har sommerjobb. Og den jenten er noe av det udiggeste jeg vet om, bor utenfor oslo på østsiden, og er ikke en jeg har tenkt at skal styre "min intreden i sommerjobb-livet".

Tror du hadde hatt godt av å jobbe en sommer på en bondegård ellerno. Bare slik for å finne ut åssen livet er utenfor idyllbobla di.

Jeg var ferdig på skolen 23. mai, og har jobbet hos Biltilsynet siden 25. Jobber 8-15.30 hver dag, har hatt fri 2 dager i sommer. :)

Lenke til kommentar
heh, er dere virkelig skikkelig smørblide over den timelønna?

Hva er minstelønn for folk under 18 for tiden da?

67 eller noe... Hun jeg nevnte over får noe sånt. :D

Såpass ja. Da skjønner ejg at dere er fornøyde med timelønna deres :)

edit; alle har godt av å ha en skikkelig jobb en gang i ungdomsårene slik at man kanskje får et litt annet perspektiv på de voksnes verden :) På den andre siden - man lærer kanskje ikke så mye av å tjene relativt mye penger uten å ha de samme utgiftene som voksne...

Endret av enden
Lenke til kommentar
heh, er dere virkelig skikkelig smørblide over den timelønna?

Hva er minstelønn for folk under 18 for tiden da?

67 eller noe... Hun jeg nevnte over får noe sånt. :D

Såpass ja. Da skjønner ejg at dere er fornøyde med timelønna deres :)

edit; alle har godt av å ha en skikkelig jobb en gang i ungdomsårene slik at man kanskje får et litt annet perspektiv på de voksnes verden :) På den andre siden - man lærer kanskje ikke så mye av å tjene relativt mye penger uten å ha de samme utgiftene som voksne...

Gjør som meg. Ta mitt gode eksempel. :D

Lenke til kommentar
Tror du hadde hatt godt av å jobbe en sommer på en bondegård ellerno. Bare slik for å finne ut åssen livet er utenfor idyllbobla di.

Jeg var ferdig på skolen 23. mai, og har jobbet hos Biltilsynet siden 25. Jobber 8-15.30 hver dag, har hatt fri 2 dager i sommer. :)

Å, hold kjeft du og finn meg ei ledig oppkjøring. :green:

Lenke til kommentar

Å, hold kjeft du og finn meg ei ledig oppkjøring. :green:

Haha, hører rykter om at 9. oktober er neste.. :tease:

Men du vet, vi har noen ledige timer som koster «litt» mer.. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...