Eline Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 I det ene selskapet har jeg en timelønn på omtrent det samme som deg. Men orker ikke jobbe tre timer dagen akkurat. Orker du ikke å jobbe 3 timer om dagen?! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ikke når jeg har ferie?! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ikke når jeg har ferie?! Hørt om sommerjobb? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 sommerjobb er forno? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ikke når jeg har ferie?! Hørt om sommerjobb? Joda... Særlig mamma maser om det... Men nå har det seg slik at jeg kun er seksten, og jeg vet kun om , ET MENNESKE, EN jente som har sommerjobb. Og den jenten er noe av det udiggeste jeg vet om, bor utenfor oslo på østsiden, og er ikke en jeg har tenkt at skal styre "min intreden i sommerjobb-livet". Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 heh, er dere virkelig skikkelig smørblide over den timelønna? Hva er minstelønn for folk under 18 for tiden da? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) sommerjobb er forno? En jobb du har i sommeren. Vil ha meg jobb snart, og spare til pc. Enten aftenposten, eller så kan jeg jo prøve på Clas Ohlson, jeg jobbet der i en sånn arbeidsuke. Men jeg er vel kanskje for ung. Joachim: Jeg bor utenfor Oslo på østsiden. Også har jeg bodd i Groruddalen. =) Endret 9. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 heh, er dere virkelig skikkelig smørblide over den timelønna?Hva er minstelønn for folk under 18 for tiden da? 67 eller noe... Hun jeg nevnte over får noe sånt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ikke når jeg har ferie?! Hørt om sommerjobb? Joda... Særlig mamma maser om det... Men nå har det seg slik at jeg kun er seksten, og jeg vet kun om , ET MENNESKE, EN jente som har sommerjobb. Og den jenten er noe av det udiggeste jeg vet om, bor utenfor oslo på østsiden, og er ikke en jeg har tenkt at skal styre "min intreden i sommerjobb-livet". Tror du hadde hatt godt av å jobbe en sommer på en bondegård ellerno. Bare slik for å finne ut åssen livet er utenfor idyllbobla di. Jeg var ferdig på skolen 23. mai, og har jobbet hos Biltilsynet siden 25. Jobber 8-15.30 hver dag, har hatt fri 2 dager i sommer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) heh, er dere virkelig skikkelig smørblide over den timelønna?Hva er minstelønn for folk under 18 for tiden da? 67 eller noe... Hun jeg nevnte over får noe sånt. Såpass ja. Da skjønner ejg at dere er fornøyde med timelønna deres edit; alle har godt av å ha en skikkelig jobb en gang i ungdomsårene slik at man kanskje får et litt annet perspektiv på de voksnes verden På den andre siden - man lærer kanskje ikke så mye av å tjene relativt mye penger uten å ha de samme utgiftene som voksne... Endret 9. august 2005 av enden Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Har akkurat blitt mer eller mindre invitert til Cebit.. Montro om jeg skal bli med? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Tariffen for en 16-åring er vel rundt 80 kroner timen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Tariffen for en 16-åring er vel rundt 80 kroner timen? Tarrif muligens, minstelønn ikke. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 heh, er dere virkelig skikkelig smørblide over den timelønna?Hva er minstelønn for folk under 18 for tiden da? 67 eller noe... Hun jeg nevnte over får noe sånt. Såpass ja. Da skjønner ejg at dere er fornøyde med timelønna deres edit; alle har godt av å ha en skikkelig jobb en gang i ungdomsårene slik at man kanskje får et litt annet perspektiv på de voksnes verden På den andre siden - man lærer kanskje ikke så mye av å tjene relativt mye penger uten å ha de samme utgiftene som voksne... Gjør som meg. Ta mitt gode eksempel. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Da var jeg igang med å ta backup, så etter det skal jeg reinstalere windows, og i tillegg legge til suse, tengte jeg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Flott avatar ketchez. Photoshopskjegg? Løsskjegg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Var på volvat i 2,5 timer... Tatt blod og urinprøver, ultralyd, røntgen og det meste. Helt utkjørt jeg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Tror du hadde hatt godt av å jobbe en sommer på en bondegård ellerno. Bare slik for å finne ut åssen livet er utenfor idyllbobla di. Jeg var ferdig på skolen 23. mai, og har jobbet hos Biltilsynet siden 25. Jobber 8-15.30 hver dag, har hatt fri 2 dager i sommer. Å, hold kjeft du og finn meg ei ledig oppkjøring. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Var på volvat i 2,5 timer... Tatt blod og urinprøver, ultralyd, røntgen og det meste. Helt utkjørt jeg... Endelig få det svart på hvitt om du er homo eller ikke..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Tror du hadde hatt godt av å jobbe en sommer på en bondegård ellerno. Bare slik for å finne ut åssen livet er utenfor idyllbobla di. Jeg var ferdig på skolen 23. mai, og har jobbet hos Biltilsynet siden 25. Jobber 8-15.30 hver dag, har hatt fri 2 dager i sommer. Å, hold kjeft du og finn meg ei ledig oppkjøring. Haha, hører rykter om at 9. oktober er neste.. Men du vet, vi har noen ledige timer som koster «litt» mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg