danielsn Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 danielsn: Det blir kos etterpå! Var det rundt klokka 7 du kom? har LAN i kjelleren hos meg! Det er Phun! Ja, noe rundt da. Blir vell gøy detta, og har du glemt godteriet mitt blir jeg sur Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Avløser: En som jobber i et fjøs for en bonde. Han avløser bonden. Derfor navnet avløser. Jeg tror det er slik i hvert fall. ...og så tjener jeg mye, MYE penger! Det gjør ikke jeg, og derfor må jeg skaffe meg en jobb til. I hvert fall hvis jeg flytter på hybel til neste år. Det blir slit, men fun Hm, nå er det ca. 4 timer til vi skal være på Gardermoen, og Eline har ikke apkket ett lommetørkle en gang. På tide å begynne? Ja. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Avløser: En som jobber i et fjøs for en bonde. Han avløser bonden. Derfor navnet avløser. Jeg tror det er slik i hvert fall. ...og så tjener jeg mye, MYE penger! Det gjør ikke jeg, og derfor må jeg skaffe meg en jobb til. I hvert fall hvis jeg flytter på hybel til neste år. Det blir slit, men fun 3 dagar = 1000 kroner. Og da snakker vi 3 timer arbeid per. dag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Heiheiheiii. Tidlig oppe i dag Hey hey hey! Ja er tidlig oppe idag....er jo så fint ute! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Avløser: En som jobber i et fjøs for en bonde. Han avløser bonden. Derfor navnet avløser. Jeg tror det er slik i hvert fall. ...og så tjener jeg mye, MYE penger! Det gjør ikke jeg, og derfor må jeg skaffe meg en jobb til. I hvert fall hvis jeg flytter på hybel til neste år. Det blir slit, men fun 3 dagar = 1000 kroner. Og da snakker vi 3 timer arbeid per. dag. Den er jo ganske grei da. Inntekt på ett par tusen i uka. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jaja, skal snart ned å bade, men må få med meg noen til å bade også, noen som blir med? :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 3 dagar = 1000 kroner. Og da snakker vi 3 timer arbeid per. dag. dvs ca 112,- timen? (regner med du ikke skatter) er jo ok til en ungpjokk som deg ja. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 3 dagar = 1000 kroner. Og da snakker vi 3 timer arbeid per. dag. 3 dager = 600 kr. Og jeg har samme arbeidstid, 3 timer. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Avløser: En som jobber i et fjøs for en bonde. Han avløser bonden. Derfor navnet avløser. Jeg tror det er slik i hvert fall. ...og så tjener jeg mye, MYE penger! Det gjør ikke jeg, og derfor må jeg skaffe meg en jobb til. I hvert fall hvis jeg flytter på hybel til neste år. Det blir slit, men fun 3 dagar = 1000 kroner. Og da snakker vi 3 timer arbeid per. dag. Den er jo ganske grei da. Inntekt på ett par tusen i uka. I løpet av denne uka tjener jeg ca.2000,- Syns det er en pen slump penger.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ja viss du jobber i noen uker ka du kjøpe datamaskin viss det er 4000 på uker har du jo Cpu og hovedkort Endret 9. august 2005 av Litejk Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ja viss du jobber i noen uker ka du kjøpe datamaskin viss det er 4000 på uker har du jo Cou-prosessor Hehe, blir nok å spare noe ja... Hmm.. Savner svamp, jeg... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva har skjedd med selveste Svamp? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå er man nok en gang klar for en dag på jobb og fysisk oppsett av 18 tynnklienter Tynnklientene jeg ikke noe slit, iforhold til alle de bærbare man må sette opp! jeg har satt opp 70 bærbare maskiner hittil siden jeg begynte å jobbe her så jeg vet det her.. (Her er 70 ikke bare et tilfeldig tall for å demonstrere at det er mange, men det er faktisk omtrent akkurat 70) Hva/hvem jobber du som/hos? 70 bærbare er ikke akurat veldig mye da Har ikke tall på hvor mange maskiner jeg har bygget og satt opp i tillegg til en del bærbare... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg jobber som lærling i ikt.. på en skole. de første 25 av disse 70 var i grunn greie. de støtta PxE boot så de var det bare å ghoste enkelt.. men de siste 45 gjorde ikke det og da ble det litt mye å gjøre Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 for å spare andre for det.. Du kunne jo bare brukt cd'er og lagd image med. FU Det lærte jeg meg uka etter jeg var ferdig med dem hvordan jeg gjorde Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 hahaha, det er gjerne sånn Kjører gohst fra server jeg. litt fikling med drivere på oppstartdisketten/CD-en så er den klar for å takle hva som helst så lenge det har en diskettstasjon og nettverkskort Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Men men.. Nå må jeg vente på noen fra fylket som skal hjelpe meg å sette opp tynnklientene mot server, så er alt i rute til skolestart.. tror jeg ikke . huff Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flott avatar ketchez. Photoshopskjegg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 3 dagar = 1000 kroner. Og da snakker vi 3 timer arbeid per. dag. Funker det. I det ene selskapet har jeg en timelønn på omtrent det samme som deg. Men orker ikke jobbe tre timer dagen akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg