sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Avløser: En som jobber i et fjøs for en bonde. Han avløser bonden. Derfor navnet avløser. Jeg tror det er slik i hvert fall. ...og så tjener jeg mye, MYE penger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg sover ikke enda. Snart frokost. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå skal jeg ut i den store verden. Ønsk meg lykke til på matteprøven! God tur til Nice eline! Nice er fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå skal jeg ut i den store verden. Ønsk meg lykke til på matteprøven!God tur til Nice eline! Nice er fint Matteprøve nå? I feel sorry for your soul. Skal vi se; pølser, bacon og potetstappe til frokost/kvelds. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 I feel sorry for my soul too! Jeg så feil på klokka, trenger ikke gå før om enda noen minutter Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå er jeg drittlei de teite bildene deres. Hvem har lyst på advarsel? Kutt ut en stund Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Me, Me, Me! eller? nei.. Nå er man nok en gang klar for en dag på jobb og fysisk oppsett av 18 tynnklienter Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 fysisk oppsett av 18 tynnklienter Du er heldig du Jeg tenker jeg snart skal se "the island" Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Fy f*** å mye dere har skrevet mye i natt da :O Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå er man nok en gang klar for en dag på jobb og fysisk oppsett av 18 tynnklienter Tynnklientene jeg ikke noe slit, iforhold til alle de bærbare man må sette opp! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flue eller sluk? Flue Fikk ikke fisk nå, men en laks var å luktet på flua. Skal ta meg en tur i kveld for å se om den fremdeles er der. Har aldri hatt noe særlig fiskelykke, men SO4 har tydeligvis en liten innvirkning på fiskelykken min Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset. Dritt kyrne stakk av 3(!!!!) ganger på vei ned til beite. Til alle kyr, brenn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 danielsn: Det blir kos etterpå! Var det rundt klokka 7 du kom? har LAN i kjelleren hos meg! Det er Phun! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå er man nok en gang klar for en dag på jobb og fysisk oppsett av 18 tynnklienter Tynnklientene jeg ikke noe slit, iforhold til alle de bærbare man må sette opp! jeg har satt opp 70 bærbare maskiner hittil siden jeg begynte å jobbe her så jeg vet det her.. (Her er 70 ikke bare et tilfeldig tall for å demonstrere at det er mange, men det er faktisk omtrent akkurat 70) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flue eller sluk? Flue Fikk ikke fisk nå, men en laks var å luktet på flua. Skal ta meg en tur i kveld for å se om den fremdeles er der. Har aldri hatt noe særlig fiskelykke, men SO4 har tydeligvis en liten innvirkning på fiskelykken min Drittkult! Var det nice størrelse på laksen? Kosefisket med noen venner igår også og fikk en lyr på ca 3-4kg eller noe. Savner å fiske etter laks/sjøørret. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Heiheiheiii. Tidlig oppe i dag Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå er man nok en gang klar for en dag på jobb og fysisk oppsett av 18 tynnklienter Tynnklientene jeg ikke noe slit, iforhold til alle de bærbare man må sette opp! jeg har satt opp 70 bærbare maskiner hittil siden jeg begynte å jobbe her så jeg vet det her.. (Her er 70 ikke bare et tilfeldig tall for å demonstrere at det er mange, men det er faktisk omtrent akkurat 70) *trøste Snittleif* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Heiheiheiii. Tidlig oppe i dag Samme her, god morgen folks.... stod tidelig opp fordi en kamerat vekte meg med en slik melding:Ska du bada i dag? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Vanskelig å si hvor stor den var. Bølgen som var etter fluen var sletts ikke gal så jeg tipper at den var rundt 5-6kg. Måtte lage en tråd i "Gledesutbrudd" om laksen jeg fikk i går, men får ikke til å legge ut bilde der av en eller annen grunn. Vedlagt Fil eksisterer ikke der ser det ut til Endret 9. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg