Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Nå skal jeg ut i den store verden. Ønsk meg lykke til på matteprøven!

God tur til Nice eline! Nice er fint :D

Matteprøve nå? I feel sorry for your soul.

 

Skal vi se; pølser, bacon og potetstappe til frokost/kvelds.

Lenke til kommentar
Nå er man nok en gang klar for en dag på jobb og fysisk oppsett av 18 tynnklienter :ermm:

Tynnklientene jeg ikke noe slit, iforhold til alle de bærbare man må sette opp!

jeg har satt opp 70 bærbare maskiner hittil siden jeg begynte å jobbe her så jeg vet det her..

 

(Her er 70 ikke bare et tilfeldig tall for å demonstrere at det er mange, men det er faktisk omtrent akkurat 70) :p

Lenke til kommentar
Flue eller sluk?

Flue

Fikk ikke fisk nå, men en laks var å luktet på flua. Skal ta meg en tur i kveld for å se om den fremdeles er der. Har aldri hatt noe særlig fiskelykke, men SO4 har tydeligvis en liten innvirkning på fiskelykken min :D

Drittkult! Var det nice størrelse på laksen? Kosefisket med noen venner igår også og fikk en lyr på ca 3-4kg eller noe. Savner å fiske etter laks/sjøørret. :(

Lenke til kommentar
Nå er man nok en gang klar for en dag på jobb og fysisk oppsett av 18 tynnklienter :ermm:

Tynnklientene jeg ikke noe slit, iforhold til alle de bærbare man må sette opp!

jeg har satt opp 70 bærbare maskiner hittil siden jeg begynte å jobbe her så jeg vet det her..

 

(Her er 70 ikke bare et tilfeldig tall for å demonstrere at det er mange, men det er faktisk omtrent akkurat 70) :p

*trøste Snittleif*

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hvor stor den var. Bølgen som var etter fluen var sletts ikke gal så jeg tipper at den var rundt 5-6kg.

Måtte lage en tråd i "Gledesutbrudd" om laksen jeg fikk i går, men får ikke til å legge ut bilde der av en eller annen grunn. Vedlagt Fil eksisterer ikke der ser det ut til :shrug:

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...