Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom på en ting. Det er ikke lov med nynorsk på forumet ikke sant? Den ene warningen min er skrevet på nynorsk. Hvorfor er det ikke report knapp på warninger? Jo, det er lov. Dialekt, derimot, er ikke lov. Engelsk aksepteres også. Sier vi. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Natt peeps. Natta. EDIT: Var jo ikke du som var billig, det var jo haddis Eller hvem faen. Endret 9. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom på en ting. Det er ikke lov med nynorsk på forumet ikke sant? Den ene warningen min er skrevet på nynorsk. Hvorfor er det ikke report knapp på warninger? Jo, det er lov med nynorsk, men ikke 'grautmål', eller dialekt som noen kaller det. Nynorsk er likestilt med bokmål per idag. Men ytringsfriheten burde slåes hardere ned på, skjerp dere mods. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Dette kommer jo fra han som eide hele hw.no på den tiden.. Så uttalelsen kommer ikke fra en brukermoderator som (Jeg stopper nå før jeg sier noe som vil få meg bannet =P) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Kom på en ting. Det er ikke lov med nynorsk på forumet ikke sant? Den ene warningen min er skrevet på nynorsk. Hvorfor er det ikke report knapp på warninger? Som det blir skrevet: Dialekt er vi ikke glad i. Vi er på et skriftlig forum, ikke på en telefonlinje. Vi tillater i utgangspunktet fire språk: Bokmål, nynorsk, engelsk og dansk (og sikkert også svensk). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det bare som som får litt "oldskool" feeling av So nå? Jeg savner Janis15!! The no1 newkid! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 mikrobølgeovn? wtf? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det bare som som får litt "oldskool" feeling av So nå? Me too. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Kom på en ting. Det er ikke lov med nynorsk på forumet ikke sant? Den ene warningen min er skrevet på nynorsk. Hvorfor er det ikke report knapp på warninger? Som det blir skrevet: Dialekt er vi ikke glad i. Vi er på et skriftlig forum, ikke på en telefonlinje. Vi tillater i utgangspunktet fire språk: Bokmål, nynorsk, engelsk og dansk (og sikkert også svensk). Hva med engelsk med noen få z-er i da? *Prøve å kvitte seg med prosent* Endret 9. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 mikrobølgeovn? wtf? Ja? En slik som varmer opp maten og slik innenfra. Veldig kjekt å tine frossenvarer med og slikt. Men det må være fuktighet i materialet som skal varmes. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg tror det blir regn senere i dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har regnet hele uken her. Vært fint vær litt, så startet å regne. Begynner å bli litt lei nå. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 So _SKAL_ gå fort.. og for mye snakking om "skoleditt og skoledatt" er kjedelig.. Jeg vil ha juicy lovestuff ala the domenetråd.. (finnes den fortsatt? Tror nesten jeg må søke? ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg savner Janis15!! The no1 newkid! Someone bring back Janis15! Og jeg vil _ikke_ ta noen M$-sertifisering, blæh. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Enig, vi trenger mer sexsnakk. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...03801&hl=domene Noen som savner denne eller? Her blottla jeg meg for hele forumet.. Jeg fikk meg også dame i den tråden.. men den tiden er over nå (av diverse årsaker som jeg ikke vil ta opp) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Enig, vi trenger mer sexsnakk. Nå mista jeg potensen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg