Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hvis det ikke hadde fantes kvinnfolk, hadde det vel ikke vært noe å slåss om? :p

Nå rydder jeg, er litt i ryddehumør, men hater at mamma og søster ikke klarer å holde orden,

jeg prøver å rydde opp, holde orden, gi hverandre faste plasser, få søss til å hode tinga sine for det meste på rommet eller skapet jeg har "reservert" for hu ute i stua.

Men følger de dette? NEEEEEEEEI! :hrm: Og når jeg ber mamma gå gjennom div. papirer og den slags må man mase en del før hun går gjennom de...

Og når jeg ikke gjør noe, maser hun selvfølgelig om at jeg må rydde. Arrrrg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.. hadde dère klart dere uten oss? :p

Nja... Er jo veldig greit å ha et barskt mannebein som bærer handleposer på shopping, så nei.. Hadde nok ikke det :p

Eks Spice Girls fan her! Hadde t-skjorte og greier.. Husker en tid hvor jeg bare _måtte_ se den Spice-Girls filmen...

The good, old days... :love:

Lenke til kommentar
.. hadde dère klart dere uten oss? :p

Nja... Er jo veldig greit å ha et barskt mannebein som bærer handleposer på shopping, så nei.. Hadde nok ikke det :p

Eks Spice Girls fan her! Hadde t-skjorte og greier.. Husker en tid hvor jeg bare _måtte_ se den Spice-Girls filmen...

The good, old days... :love:

Så det er derfor dere vil ha oss her, for og bære poser? :cry:

Lenke til kommentar
Krydderjentene suger.

Gjør de dét også? *Finne nettsiden*

---

Har spist grøt. Er mett. Skal på trening klokka 18. Fant en jamba-video på club-siemens. Skal putte den på mobilen og spille av til noen som slett ikke liker den.

Lenke til kommentar
Så det er derfor dere vil ha oss her, for og bære poser? :cry:

Oh yes, du har skjønt det... Neida, dere er flinke til andre ting og! Som å skifte lyspærer, klippe gress, skifte dekk.. Noen menn kan til og med lage veldig god mat ;)

Så dere kan brukes til mye :p

@kd: Kanskje litt mer enn et bein da... Hihi :p

Lenke til kommentar
Har spist grøt. Er mett. Skal på trening klokka 18. Fant en jamba-video på club-siemens. Skal putte den på mobilen og spille av til noen som slett ikke liker den.

Det der er bare grusomt!:cry:

eller ren ondskap som vi jamba elskere sier? :devil:

@ Eline... takk, nå føler jeg meg verdifull.. *gå ut og klippe gresset :tease: *

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Kanskje kvinner er med i en utenomjordisk sekt. Og så at det var så fint her på jorden,

og dermed flydde ned i romskip som lignet mistenkelig på handlevoger og vesker og dermed

laget de et brygg som gjør at menn blir forelsket i dem (morsmelk :D ),

og dermed "ansetter" dem som sine tjenere.

:dontgetit::(:hrm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Oh yes, du har skjønt det... Neida, dere er flinke til andre ting og! Som å skifte lyspærer, klippe gress, skifte dekk.. Noen menn kan til og med lage veldig god mat ;)

Så dere kan brukes til mye :p

ja jeg kommer hvertfall på en ting til som vi kan brukes til! :green:

Lenke til kommentar

Så dere kan brukes til mye  :p

ja jeg kommer hvertfall på en ting til som vi kan brukes til! :green:

Grisegutt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...