TSP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvis det ikke hadde fantes kvinnfolk, hadde det vel ikke vært noe å slåss om? Nå rydder jeg, er litt i ryddehumør, men hater at mamma og søster ikke klarer å holde orden, jeg prøver å rydde opp, holde orden, gi hverandre faste plasser, få søss til å hode tinga sine for det meste på rommet eller skapet jeg har "reservert" for hu ute i stua. Men følger de dette? NEEEEEEEEI! Og når jeg ber mamma gå gjennom div. papirer og den slags må man mase en del før hun går gjennom de... Og når jeg ikke gjør noe, maser hun selvfølgelig om at jeg må rydde. Arrrrg! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Krydderjentene suger. Nei sier du det? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 .. hadde dère klart dere uten oss? Nja... Er jo veldig greit å ha et barskt mannebein som bærer handleposer på shopping, så nei.. Hadde nok ikke det Eks Spice Girls fan her! Hadde t-skjorte og greier.. Husker en tid hvor jeg bare _måtte_ se den Spice-Girls filmen... The good, old days... Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvis det ikke hadde fantes kvinnfolk, hadde det vel ikke vært noe å slåss om? joda, vi har jo fortsatt mac vs pc, amd vs intel, ati vs nvidia, linux vs windows, osv osv.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 .. hadde dère klart dere uten oss? Nja... Er jo veldig greit å ha et barskt mannebein som bærer handleposer på shopping, så nei.. Hadde nok ikke det Hvorfor bare et bein? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 .. hadde dère klart dere uten oss? Nja... Er jo veldig greit å ha et barskt mannebein som bærer handleposer på shopping, så nei.. Hadde nok ikke det Eks Spice Girls fan her! Hadde t-skjorte og greier.. Husker en tid hvor jeg bare _måtte_ se den Spice-Girls filmen... The good, old days... Så det er derfor dere vil ha oss her, for og bære poser? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Krydderjentene suger. Gjør de dét også? *Finne nettsiden* --- Har spist grøt. Er mett. Skal på trening klokka 18. Fant en jamba-video på club-siemens. Skal putte den på mobilen og spille av til noen som slett ikke liker den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Krydderjentene suger. Gjør de dét også? *Finne nettsiden* Hehe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har spist grøt. Er mett. Skal på trening klokka 18. Fant en jamba-video på club-siemens. Skal putte den på mobilen og spille av til noen som slett ikke liker den. Det der er bare grusomt! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Så det er derfor dere vil ha oss her, for og bære poser? Oh yes, du har skjønt det... Neida, dere er flinke til andre ting og! Som å skifte lyspærer, klippe gress, skifte dekk.. Noen menn kan til og med lage veldig god mat Så dere kan brukes til mye @kd: Kanskje litt mer enn et bein da... Hihi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bare spør Adam, Birger, Jan, Halvor, John eller meg: Kvinnfolk er overvurdert. Sytete, svake, manipulerende mennesker. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har spist grøt. Er mett. Skal på trening klokka 18. Fant en jamba-video på club-siemens. Skal putte den på mobilen og spille av til noen som slett ikke liker den. Det der er bare grusomt! eller ren ondskap som vi jamba elskere sier? @ Eline... takk, nå føler jeg meg verdifull.. *gå ut og klippe gresset * Endret 20. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kanskje kvinner er med i en utenomjordisk sekt. Og så at det var så fint her på jorden, og dermed flydde ned i romskip som lignet mistenkelig på handlevoger og vesker og dermed laget de et brygg som gjør at menn blir forelsket i dem (morsmelk ), og dermed "ansetter" dem som sine tjenere. Endret 20. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 I dag skal jeg rydde pulten min for første gang siden jeg flyttet inn på rommet mitt har alltid ryddet bort ting som lukter merkligt o.l. så det er ikke _så_ mye Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Rydde.... det skulle vært gjort for lenge siden Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Oh yes, du har skjønt det... Neida, dere er flinke til andre ting og! Som å skifte lyspærer, klippe gress, skifte dekk.. Noen menn kan til og med lage veldig god mat Så dere kan brukes til mye ja jeg kommer hvertfall på en ting til som vi kan brukes til! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Oh yes, du har skjønt det... Neida, dere er flinke til andre ting og! Som å skifte lyspærer, klippe gress, skifte dekk.. Noen menn kan til og med lage veldig god mat Så dere kan brukes til mye ja jeg kommer hvertfall på en ting til som vi kan brukes til! Grisegutt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har hatt tentamen i dag det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bare spør Adam, Birger, Jan, Halvor, John eller meg: Kvinnfolk er overvurdert. Sytete, svake, manipulerende mennesker. Du har faktisk skjønt det, Kudos. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Wee 14tizz jenter legger meg til på MSN EDIT: Hun har cam også Endret 20. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg