Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk. Er ikke helt komfortabel med stemningen rundt i OT-baren for tiden :(

Glad det er en flunkende ny, gullende ren SO4 å gjemme seg i :love:

------

Stine har inspirert meg til å fiske fram den gamle photoshopen min. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med bildene :p

Lenke til kommentar

Den var bra, bortsett fra starten. Dommerne var geniale. :!:

*snip*

Jeg er FULLSTENDIG enig med fredrik.

Folk bare pøser på med MEGET unødvendig info som egentlig ganske få vil lese.

Skjerp dere....

Enig med Fredrik, men ikke med deg. Tror du ikke mange driter i 90% av hva du skriver? Greit, folk driter kanskje i 99% av hva jeg skriver, og det er noe jeg burde gjøre noe med. Men ikke kom her og kjeft på alle andre enn deg selv.

Grinebiteren har talt. Er litt glad i dere, da. (Med unntak)

:whistle:

fredrikrb: I feel you, brother. Jeg synes at man bør svare hverandre i denne tråden; føler noen ganger at noen bare overser noen totalt. b-real, enig med deg også. Som vanlig.  :)

Helt enig med deg, og det er noe de fleste bør bli flinkere på.

Kan dere for pokker ikke prate NORSK slik at man kan gjøre seg forstått på en ordentlig måte? Leser dere ikke retningslinjene/nettikette?

Hah! Og det sier han som ikke vet forskjellen på å ro og å roe ned ("til dere ror ned spamminga!").

Sorry, men jeg tåler ikke folk som whiner om andres "feil", men ikke er noe bedre selv.

Hahaha. Jeg løp meg til femmer rundt Sognsvann i dag  :D Jævlig chill at en som jeg kan løpe rundt det stygge vannet der på 15.07 min  :w00t: Var egentlig jævlig deilig å løpe der, følte meg skikkelig sporty  :p

Cirka hvor langt er det rundt Sognsvann?

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest alle sidene i SO4, skal lese alt som blir postet her fremover. :)

Synes forøvrig det er litt kjipt med ny SO, for den gamle var så hjemmekoslig... Jaja, venner meg nok til det!

I morgen får jeg tilbake engelsk-tentamen. *grugledeseg* Lurer på hva jeg får, blir veldig misfornøyd hvis jeg ikke får 4-5.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Den nye er som om du er på besøk i et nytt hjem.

Ny dame/kompis eller noe..

Ikke samme lukta nesten.

Helt enig. Sidetallet, navnet, stemningen, at Ueland ikke har første post og at det ikke er den "smilien" (advarselskiltet) ved emnetittelen får SO4 til å føles... kaldt.

Men men, ikke mer syting fra meg. La oss gjøre SO4 mye, mye bedre enn SO3 ble etter hvert! :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
her oppretter man so4 for og bli kvitt spam'n i so3 så ender man opp med en tråd full med spam om den nye so4 tråden... sjebnens ironi ja. :wee:

Hehe. Også må jo B|Real spre dårlig stemning ved å kommenter mange poster med irriterende kommentarer...

Nå stikker jeg, skal legge meg tidlig i dag. Natta. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...