Goophy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hadde en bruker gjort det hadde det blitt warn, uansett om det var en 'tabbe' eller ikke... Tenk litt på den. *Titte på 20% som ikke skulle vært der.* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 *stirre på 10% for litt goatse* I'd like to see them gone. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) (Jeg tabba meg ut, la det ligge. Det er borte nå) NEVAR!!!11 Noen andre som var Oddjob, og crouchet hele tiden. Funker jævlig bra mot de som automatisk velger Jaws fordi han er størst (losers). edit: stirre på 30 velfortjente prosents.. Endret 9. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Dra til en gammel kompis et par mil unna. ELLER legge meg og være cirka opplagt på moltebær tur oppi skauen tilig? EDIT: Stirre på 40% jeg ikke vil ha Endret 9. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Stirre på 20% jeg "tabbet meg ut på", men som fortsatt er der Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Moltebær er til å sove på Bundy. Har 50% nå. Alt for små drittting. Endret 9. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Skjønner ikke hvorfor dere har warnings i hytt og pine...er bare å oppføre seg.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skjønner ikke hvorfor dere har warnings i hytt og pine...er bare å oppføre seg.. Sier du. Du er da moderator. Se på de småtingene jeg har fått for? Og jeg er da snill. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skjønner ikke hvorfor jeg får warnings, jeg har da hetsesertifikat! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skjønner ikke hvorfor dere har warnings i hytt og pine...er bare å oppføre seg.. Fordi noen brukere fortjener hets, og hvis ingen andre tør å hetse dem, da er det mitt (og fredrik) ansvar å sørge for at de vet at de er duster. Jeg gjør det sånn at andre slipper. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skjønner ikke hvorfor jeg får warnings, jeg har da hetsesertifikat! Du må da skjønne at det er noen moderatorer som har lyst på det og prøver å banne deg slik at de kan ta loddtrekkning om det sertifikatet? Er du helt løk i hodet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Christian, Martin hadde visst rett angående forumet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Christian, Martin hadde visst rett angående forumet. EID! EDIT: ro ned nå folkens.. Nå er det ikke morsomt lenger Endret 9. august 2005 av CFD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 [img..]http://www.smu.edu/recsports/pictures/Samsung.tv.jpg[/img] And the award for most worthless post goes to: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Moltebær er til å sove på Bundy. Har 50% nå. Alt for små drittting. Tror jeg er for "spaca out" til og forstp den. Skal jeg legge meg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom på en ting. Det er ikke lov med nynorsk på forumet ikke sant? Den ene warningen min er skrevet på nynorsk. Hvorfor er det ikke report knapp på warninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg