Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å "lære seg" å bli god til å tegne?

(Trøtt, var ikke helt sikker på å/og)

Jeg har alltid ønsket å være god til å tegne. Den gamle bestevenninnen min var/er god til å tegne. Jeg ville alltid være som henne.

Jeg vil også bli god til å tegne. Så kan jeg lage så fete bilder som rimfrost. Digger de bildene. :love:

Lenke til kommentar
Går det an å "lære seg" å bli god til å tegne?

Ja, bare å tegne masse, masse. :)

Nei. Det finnes håpløse tilfeller - som meg. Seriøst, det finnes folk som er analfabet. Det finnes folk som er analfabet for tall. Og jeg er overbevist om at det er mulig når det gjelder tegning óg. Jeg har ihvertfall gjort mange ærlige forsøk, uten at det har forbedred seg i det hele tatt. (Så svaret er vel ja og nei. For noen (de fleste, kanskje?) ja, for andre nei.)

Hva er så fryktelig interessant med Togo? @Bandidos Pelle: Samme hva du velger, bare det er litt på kanten til sannsynlighet (uten at det blir helt for tydelig). Må teste kontrollen. ;) Keep us posted.

Lenke til kommentar
Carsten: Inkludér at du ble voldtatt. Noe ala "Og utenom natten jeg tilbrakte i fengsel sammen med en stor, mørk mann som het Butch, koste jeg meg i *country*.

Hadde vært litt arti om du hadde fått med grundig feil temperatur for stedet (hvis du bruker et ekte sted da.)

Alltid artig med ekstreme faktafeil (pingviner på nord-polen, stå på ski i Dallas, Texas, osv). :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...