Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reisebrev fra Mikronesiaføderasjonene på VGNett

Jeg skulle teste om VGNett bare godkjente reisebrev uten å lese hva som står der, og det stemmer tydeligvis. Jeg har aldri vært i Mikronesiaføderasjonene, jeg har bare funnet på alt.

Genialt!

Leserbrevet er lest og godkjent av VG Nett, slik at det oppfyller krav i Vær Varsom-plakaten og redaktøransvaret, mens språk, rettskriving og grammatikk ikke nødvendigvis er korrigert og rettet.
Lenke til kommentar
Reisebrev fra Mikronesiaføderasjonene på VGNett

Jeg skulle teste om VGNett bare godkjente reisebrev uten å lese hva som står der, og det stemmer tydeligvis. Jeg har aldri vært i Mikronesiaføderasjonene, jeg har bare funnet på alt.

Genialt!

Leserbrevet er lest og godkjent av VG Nett, slik at det oppfyller krav i Vær Varsom-plakaten og redaktøransvaret, mens språk, rettskriving og grammatikk ikke nødvendigvis er korrigert og rettet.

:D

Skal skrive nytt "reisebrev" i løpet av de neste dagene, men klarer ikke å velge mellom følgende reisemål:

1. De Nederlandske Antillene

2. Den Sentralafrikanske Republikk

3. El Salvador

4. Elfenbenskysten

5. Gibraltar

6. Montserrat

7. Nycaledonia

8. Togo

9. Tuvalu

10. Yemen

Kan dere hjelpe meg? :)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Må vel stenge ned PCen og pakke den ned. Drar til Trondheim i morgen. Jeg blir nok internettfri frem til litt etter den 25. august, så dere slipper å se noe til meg frem til da. :)

Du får kose deg på NTNU...

(Mumle noe om heldige jævel).

Tror ikke jeg skal ha noen problemer med det nei.

Du får søke deg nordover til neste år :thumbup:

Baj baj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...