Eline Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Yay! Jeg er nominert til best faglige forumbruker. Good for you! Hm, jeg drar til Nice i morgen, og har ikke pakket noen ting. Burde jeg ha gjort det? Ja. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Yay! Jeg er nominert til best faglige forumbruker. Good for you! Hm, jeg drar til Nice i morgen, og har ikke pakket noen ting. Burde jeg ha gjort det? Ja. Mange fine båter der nede. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Avløser: En som jobber i et fjøs for en bonde. Han avløser bonden. Derfor navnet avløser. Jeg tror det er slik i hvert fall. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hva er en avløser? Bor dere på gård og sånn? Avløser: En som jobber i et fjøs for en bonde. Han avløser bonden. Derfor navnet avløser. Jeg tror det er slik i hvert fall. Helt korrekt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Yay! Jeg er nominert til best faglige forumbruker. Jeg og. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Yay! Jeg er nominert til best faglige forumbruker. Jeg og. Tro det eller ei. Jammen... Hvem skal jeg nominere da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Yay! Jeg er nominert til best faglige forumbruker. Jeg og. Tro det eller ei. Jammen... Hvem skal jeg nominere da? Snekker'n? edit: eller headcleaver Endret 8. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jammen... Hvem skal jeg nominere da? Snekker'n? Føler heller for å nominere en som ikke er nominert før ellers blir det bare Dahle. Endret 8. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Nominert? Where? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Reisebrev fra Mikronesiaføderasjonene på VGNett Jeg skulle teste om VGNett bare godkjente reisebrev uten å lese hva som står der, og det stemmer tydeligvis. Jeg har aldri vært i Mikronesiaføderasjonene, jeg har bare funnet på alt. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 nussenatta alle sammen! Sov godt og drøm vått... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) NP: The Doors - Wishful Sinful Æsj. Dama dro hjem igjen, og nå er jeg ensom. Akkurat spist tortilla, og nå sitter jeg og ser på tv. Woohoo! Edit: Dritbra, Bandidos Pelle! :!: Endret 8. august 2005 av Volcov Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Reisebrev fra Mikronesiaføderasjonene på VGNett Jeg skulle teste om VGNett bare godkjente reisebrev uten å lese hva som står der, og det stemmer tydeligvis. Jeg har aldri vært i Mikronesiaføderasjonene, jeg har bare funnet på alt. Veldig bra. Blant annet papegøyepysjamasen til lillebroren min, og krokodilletanbørsten til søsteren min Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Mens jeg sitter og hører gjennom det meste DJ Pulse har gitt ut. Mye dårlig, men også mye bra. Men det er nå meg, da. Lonely 2004 Angel! Just More Wonderland Wherever you go vs Superman Listen to your heart Anthem pt. 2 (Feat. DJ Rankin) Do it like we do Do you remember Flying free (scratchin) Dvs, jeg hadde alle de fra før. Ikke noe særlig bra av det andre jeg lastet ned. (Lovlig tror jeg, var på hans offisielle side i hvert fall ) Endret 8. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *grave i arkivet og finne gamle klassikere* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Heia Bandidos Pelle! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *Spise gele og tenke på hvordan det er å ikke legge på seg uansett hva man spiser* *kikke på Jocke* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Legger faktisk ikke på meg så lett, heldigvis. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Legger faktisk ikke på meg så lett, heldigvis. Allikevel spiser du lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg