sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tøm og rømm ftw! :!: Lattis..! Slik du praktiserer kanskje? Å... Du vet... Men som Rune_F sier. Det funker egentlig bare i teorien og på fjortisfester. Gjør jeg vell ikke! Fortell? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Kom stig på Finn frem billetten nå Alt er klart Turen skal starte snart Sesam-toget tar deg med til et rart og spennende sted Toget drar, himmelen er lys og klar Alt er bra, og konduktøren er glad Når hun tar sin mikrofon; Neste stopp er Sesam Stasjon *mimre* Barne TV - Sesam Stasjon (Norsk) [1:02] Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 hva betyr ftw? "For The Win". Nå skal jeg prøve å legge meg... Igjen. God natt! *vinke* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Barne TV - Sesam Stasjon (Norsk) [1:02] Bare minner om at den lokale togstasjonen min er Sesam stasjon (Lørenskog). Har sett Max Mekker live og søstra mi var med på første episoden. Eid. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 hva betyr ftw? "For The Win". Nå skal jeg prøve å legge meg... Igjen. God natt! *vinke* God natt! *vinketilbake* @fredrikrb, Tror kanskje ikke vi har så lik musikksmak allikevell, jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Kom stig påFinn frem billetten nå Alt er klart Turen skal starte snart Sesam-toget tar deg med til et rart og spennende sted Toget drar, himmelen er lys og klar Alt er bra, og konduktøren er glad Når hun tar sin mikrofon; Neste stopp er Sesam Stasjon *mimre* Barne TV - Sesam Stasjon (Norsk) [1:02] I love you, fredrikrb. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *Masse crap* *Sparke i ballan* Det var dråpen! Du skal av på neste stasjon! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Barne TV - Sesam Stasjon (Norsk) [1:02] Bare minner om at den lokale togstasjonen min er Sesam stasjon (Lørenskog). Har sett Max Mekker live og søstra mi var med på første episoden. Eid. OMGGGGGGGGGGGGGGGGGG! <3 Wow! Du er hot Tomat-Ulf! Kan jeg få være din venn? Kysse dine sko? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) *Masse crap* *Sparke i ballan* Det var dråpen! Du skal av på neste stasjon! Gjør han heller til slaven til Max! Ny signatur btw. Endret 8. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Heheh, en av naboene våre på Eiksmarka var noe programleder eller noe i NRK. Husker jeg og noen andre barn var med i studioet hvor de laget sesam stasjon. Kjempeskøy... Tror jeg... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *Masse crap* *Sparke i ballan* Det var dråpen! Du skal av på neste stasjon! Gjør han heller til slaven til Max! Ny signatur btw. Du burde stille forumklokka di. Sesam Stasjon var ikke så bra at det gjør noe. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *Enda mere crap* Blir jeg nødt til å sparke enda engang? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hææææææææ? Max Mekker, Alfa og Bjarne rocker shit! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ny signatur btw. Skal du ha den signatur må du få med: :ermm: til slutt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tomat-Ulf, siggen din. Er nødt til å be De vise frem medlemskapskortet. Vi som har hetsesertifikat har nemlig nemlig det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *Enda mere crap* Blir jeg nødt til å sparke enda engang? Kom her 'a! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ny signatur btw. Skal du ha den signatur må du få med: til slutt. Går det ann å tvinges til slikt... Nei foresten. Smilefolk er ikke lov i signatur foresten. sorry. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *Enda mere crap* Blir jeg nødt til å sparke enda engang? Emo. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Tomat-Ulf, siggen din. Er nødt til å be De vise frem medlemskapskortet. Vi som har hetsesertifikat har nemlig nemlig det. står hetingsertifikat eller har jeg misforstått.. *forvirret* Endret 8. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tomat-Ulf, siggen din. Er nødt til å be De vise frem medlemskapskortet. Vi som har hetsesertifikat har nemlig nemlig det. Les nærmere. Riktig. Det står hetingserfikat. Klarer meg med min egne klubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg