Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt av en meny ketchez...  :ohmy:

Vet.

 

 

Klarte halvparten... Til vanlig pleier jeg og klare dette, selv om jeg har spist tidligere på dagen. Hadde ikke spist noen ting idag, før jeg spiste dette, nå i kveld.

Dumt av deg.. det som skjer er at magen ikke har plass til mye.. forbrenningen er lav som faen noe som gjør du ikke har nok "drivstoff" og når mye mat kommer på en gang får kroppen vansker med å håndtere det. Hvis du prøver å slanke deg har du nok trådd 3 skritt i feil retning

Lenke til kommentar
Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre..

prøvd å dra på et gatekjøkken å si" en 300g. hamburger"?

Prøver å roe ned litt på fastfood spisinga, ikke det at jeg slanker meg *veier ikke en dritt :p* men fordi det rett å slett ikke er så veldig sundt... Og flintsteika osv som jeg skrev om over i stad eier en 333g burger LETT

Lenke til kommentar
Litt av en meny ketchez...  :ohmy:

Vet.

 

 

Klarte halvparten... Til vanlig pleier jeg og klare dette, selv om jeg har spist tidligere på dagen. Hadde ikke spist noen ting idag, før jeg spiste dette, nå i kveld.

Dumt av deg.. det som skjer er at magen ikke har plass til mye.. forbrenningen er lav som faen noe som gjør du ikke har nok "drivstoff" og når mye mat kommer på en gang får kroppen vansker med å håndtere det. Hvis du prøver å slanke deg har du nok trådd 3 skritt i feil retning

Prøver ikke å slanke meg!

 

Er det siste jeg prøver på. Men jeg eier ikke matlyst....

Lenke til kommentar
Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre..

prøvd å dra på et gatekjøkken å si" en 300g. hamburger"?

Prøver å roe ned litt på fastfood spisinga, ikke det at jeg slanker meg *veier ikke en dritt :p* men fordi det rett å slett ikke er så veldig sundt... Og flintsteika osv som jeg skrev om over i stad eier en 333g burger LETT

kebab :p

 

Kjøtt og salat :D

Lenke til kommentar
Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre..

prøvd å dra på et gatekjøkken å si" en 300g. hamburger"?

Prøver å roe ned litt på fastfood spisinga, ikke det at jeg slanker meg *veier ikke en dritt :p* men fordi det rett å slett ikke er så veldig sundt... Og flintsteika osv som jeg skrev om over i stad eier en 333g burger LETT

Ikke kebab engang?

 

Hva med gode gamle ostesmørbrød med masse digg på?

Lenke til kommentar
Litt av en meny ketchez...  :ohmy:

Vet.

 

 

Klarte halvparten... Til vanlig pleier jeg og klare dette, selv om jeg har spist tidligere på dagen. Hadde ikke spist noen ting idag, før jeg spiste dette, nå i kveld.

Dumt av deg.. det som skjer er at magen ikke har plass til mye.. forbrenningen er lav som faen noe som gjør du ikke har nok "drivstoff" og når mye mat kommer på en gang får kroppen vansker med å håndtere det. Hvis du prøver å slanke deg har du nok trådd 3 skritt i feil retning

Prøver ikke å slanke meg!

 

Er det siste jeg prøver på. Men jeg eier ikke matlyst....

ok, men klarer å tvinge deg inn i en spise rutine igjen.. viktig å ha forbrenningen oppe heletiden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...