Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nei, nei, nei. Dr. Oetker Pizza Mozarella med litt italiensk pølse på og en kald øl ved siden av. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nja, grilla i regnet i går.. Marinert flintstek, grillet vårløk og baktepoteter.. *sikle* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Høhø.Herr Brun blir eid av Tonio Nei, det blir jeg ikke. Jeg vet, jeg vet. Bare lurte på hva som skjedde nå som innlegg ble borte. *Gi Rune klem tilbake.* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt av en meny ketchez... Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har akuratt sett The Island, kjempe bra film! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt av en meny ketchez... Vet. Klarte halvparten... Til vanlig pleier jeg og klare dette, selv om jeg har spist tidligere på dagen. Hadde ikke spist noen ting idag, før jeg spiste dette, nå i kveld. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Høhø.Herr Brun blir eid av Tonio Nei, det blir jeg ikke. Tonio: EID! EDIT: Voldsomt så moderatorene kom nå.. Endret 8. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre.. prøvd å dra på et gatekjøkken å si" en 300g. hamburger"? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt av en meny ketchez... Vet. Klarte halvparten... Til vanlig pleier jeg og klare dette, selv om jeg har spist tidligere på dagen. Hadde ikke spist noen ting idag, før jeg spiste dette, nå i kveld. Dumt av deg.. det som skjer er at magen ikke har plass til mye.. forbrenningen er lav som faen noe som gjør du ikke har nok "drivstoff" og når mye mat kommer på en gang får kroppen vansker med å håndtere det. Hvis du prøver å slanke deg har du nok trådd 3 skritt i feil retning Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Voldsomt så moderatorene kom nå.. De skal se hvem som fortjener straff, og hvor lang straff. Jeg gjetter på at bos5e er tilbake om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre.. prøvd å dra på et gatekjøkken å si" en 300g. hamburger"? Prøver å roe ned litt på fastfood spisinga, ikke det at jeg slanker meg *veier ikke en dritt * men fordi det rett å slett ikke er så veldig sundt... Og flintsteika osv som jeg skrev om over i stad eier en 333g burger LETT Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har akuratt sett The Island, kjempe bra film! Jeg og. What a conicidence! oh, stemmer - vi så den sammen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hjemmelaga burger eier gatekjøkkenburger også forresten. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hjemmelaga burger eier gatekjøkkenburger også forresten. nei Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt av en meny ketchez... Vet. Klarte halvparten... Til vanlig pleier jeg og klare dette, selv om jeg har spist tidligere på dagen. Hadde ikke spist noen ting idag, før jeg spiste dette, nå i kveld. Dumt av deg.. det som skjer er at magen ikke har plass til mye.. forbrenningen er lav som faen noe som gjør du ikke har nok "drivstoff" og når mye mat kommer på en gang får kroppen vansker med å håndtere det. Hvis du prøver å slanke deg har du nok trådd 3 skritt i feil retning Prøver ikke å slanke meg! Er det siste jeg prøver på. Men jeg eier ikke matlyst.... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre.. prøvd å dra på et gatekjøkken å si" en 300g. hamburger"? Prøver å roe ned litt på fastfood spisinga, ikke det at jeg slanker meg *veier ikke en dritt * men fordi det rett å slett ikke er så veldig sundt... Og flintsteika osv som jeg skrev om over i stad eier en 333g burger LETT kebab Kjøtt og salat Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre.. prøvd å dra på et gatekjøkken å si" en 300g. hamburger"? Prøver å roe ned litt på fastfood spisinga, ikke det at jeg slanker meg *veier ikke en dritt * men fordi det rett å slett ikke er så veldig sundt... Og flintsteika osv som jeg skrev om over i stad eier en 333g burger LETT Ikke kebab engang? Hva med gode gamle ostesmørbrød med masse digg på? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt av en meny ketchez... Vet. Klarte halvparten... Til vanlig pleier jeg og klare dette, selv om jeg har spist tidligere på dagen. Hadde ikke spist noen ting idag, før jeg spiste dette, nå i kveld. Dumt av deg.. det som skjer er at magen ikke har plass til mye.. forbrenningen er lav som faen noe som gjør du ikke har nok "drivstoff" og når mye mat kommer på en gang får kroppen vansker med å håndtere det. Hvis du prøver å slanke deg har du nok trådd 3 skritt i feil retning Prøver ikke å slanke meg! Er det siste jeg prøver på. Men jeg eier ikke matlyst.... ok, men klarer å tvinge deg inn i en spise rutine igjen.. viktig å ha forbrenningen oppe heletiden Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg prøver heller ikke å slanke meg, og jeg eier matlyst når det er noe godt som f.eks. pizza, pølser, kebab, hamburger osv. EDIT: @tomat-ulf: eid Endret 8. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Høhø.Herr Brun blir eid av Tonio Nei, det blir jeg ikke. Jeg skrev da vitterlig at du eide han, men OK. Du ble nettopp eid du og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg