Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt stusing under arma er greit da.. og barbering på visse andre steder.. Bleik i år jeg iallefall.. mesteparten av sommeren tilbrakt på kontoret gjør sitt.. Barbering skjer i fjeset Ikke bekymre deg. Du lærer nok etterhvert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En får værra som en vart når en itj vart som en sku' Trodde det ikke var lov med dialekt på forumet jeg! Fornøyd nå da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En får værra som en vart når en itj vart som en sku' Trodde det ikke var lov med dialekt på forumet jeg! Se nå å gi gutten warn da! Hvis jeg fikk warn for sms-språk, som var tydelig harselas mot en annen post, skal han faenmeg ha warn for dialekt. Hvis ikke unbanner jeg bos5e! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En får værra som en vart når en itj vart som en sku' Trodde det ikke var lov med dialekt på forumet jeg! Se nå å gi gutten warn da! Hvis jeg fikk warn for sms-språk, som var tydelig harselas mot en annen post, skal han faenmeg ha warn for dialekt. Hvis ikke unbanner jeg bos5e! Bortsett fra at du er en av oss dødlige, og kan ikke unbanne folk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg rettet meg. Burde være lov å ha sitater fra sanger i innleggene sine, noe annet ville vært ganske rart... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Høvel kan brukes både her og der.. Får vel lage meg no mat før senga kaller :S dritt å være alene hjemme når det gjelder mat.. glemmer altid å kjøpe inn noe.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kan ikke vi alle sette oss ned i en ring og bare være glade mot hverandre? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Javel, det kunne ikke komme noen strek. Da kan jeg like godt legge meg, så stenges tråden og noen får kanskje ferie. Så sover jeg søtt før jeg blir vekt klokken åtte og gjør klart til seks andre dataer. Etter at de er kommet drar jeg til Hønefoss, se signatur, og når jeg er ferdig i byen blir det LAN. Natta folkens, ikke bit for hardt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Javel, det kunne ikke komme noen strek. Da kan jeg like godt legge meg, så stenges tråden og noen får kanskje ferie. Så sover jeg søtt før jeg blir vekt klokken åtte og gjør klart til seks andre dataer. Etter at de er kommet drar jeg til Hønefoss, se signatur, og når jeg er ferdig i byen blir det LAN. Natta folkens, ikke bit for hardt! God natt. vi kommer til å savne deg kjempemye! *kosepå* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Høvel kan brukes både her og der.. Får vel lage meg no mat før senga kaller :S dritt å være alene hjemme når det gjelder mat.. glemmer altid å kjøpe inn noe.. handleliste: _________________ | | | | | grandiosa | | | | cola | | | | | | | | | | | ------------------------ EDIT: gikk vist ikke med så "mange" mellomrom, men dereser sikkert tegninga Endret 8. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Javel, det kunne ikke komme noen strek. Da kan jeg like godt legge meg, så stenges tråden og noen får kanskje ferie. Så sover jeg søtt før jeg blir vekt klokken åtte og gjør klart til seks andre dataer. Etter at de er kommet drar jeg til Hønefoss, se signatur, og når jeg er ferdig i byen blir det LAN. Natta folkens, ikke bit for hardt! God natt. vi kommer til å savne deg kjempemye! *kosepå* vi? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bortsett fra at du er en av oss dødlige, og kan ikke unbanne folk. Åja, du er en av 'de nye' du ja... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Javel, det kunne ikke komme noen strek. Da kan jeg like godt legge meg, så stenges tråden og noen får kanskje ferie. Så sover jeg søtt før jeg blir vekt klokken åtte og gjør klart til seks andre dataer. Etter at de er kommet drar jeg til Hønefoss, se signatur, og når jeg er ferdig i byen blir det LAN. Natta folkens, ikke bit for hardt! God natt. vi kommer til å savne deg kjempemye! *kosepå* vi? Ja? Jeg meg og megselv! Samt Herr Brun... Forøvrig støtter jeg Andreaz_ sitt forslag Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bortsett fra at du er en av oss dødlige, og kan ikke unbanne folk. Åja, du er en av 'de nye' du ja... Kan du forklare det litt nærmere? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Høhø. Herr Brun blir eid av Tonio Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre.. For eksempel grandiosa kjøttdeig og løk og coca-cola! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man blir fort lei grandis og cola, har begge deler i huset men finnes mye mat som er myyye bedre.. Min frokost/lunsj/middag/kvelds all-in-one i kveld: 3*pølser 4*egg 2*skiver med brød 2*skiver med ost oppå brødskivene Majones. Eggene og pølsene stekes, alt i sammen legges oppå en tallerken. Spis. Helst la tallerken stå igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg