danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hår under armene, og er akkurat passe brun Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har en følelse at noen flere blir bannet eller at SO blir stengt for en stund Er på god vei hvis det ikke roer seg med tull ja. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 *Tekst* Dermed lar dere saken om Bos5e ligge død *Tekst* Kan vi ikke sette en strek, også kan alle være venner? Nei. Enig, krangler gjør Siste ordet morsomt og kjekt, krangler klarer vi oss ikke uten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Håret under armene har jo en jobb å gjøre det... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har en følelse at noen flere blir bannet eller at SO blir stengt for en stund Er på god vei hvis det ikke roer seg med tull ja. We're sorry. Skal ikke gjenta seg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva har skjedd og hvem har blitt bannet? joachim det skal jo være en viss forskjell mellom gutter og jenter.. jeg bareberer hårene under armene, eller stusser det så det blir lite.. helt glatt blir for dumt og mye er stygt Bos5e har blitt bannet... Ellers har det skjedd veldig mye krangling. Tror jeg forholder meg litt stille resten av kvelden jeg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Selvsagt kan man gjøre noe. Jeg f.eks sitter med Clerks-DVD'en til wh1te. Vurderer å brenne den. Hva med å sende den til meg istedet for? Neida. La wh1te få tilbake DVD'en sin. Hør på Kenneth, så flere slipper å bli bannet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hår under armene, og er akkurat passe brun Akkurat passe brun? Du er veldig, veldig brun. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tilbake for å spamme hale natta. Noe som har skjedd? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hår under armene, og er akkurat passe brun Akkurat passe brun? Du er veldig, veldig brun. Nee... akkurat passe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hår under armene, og er akkurat passe brun Akkurat passe brun? Du er veldig, veldig brun. Brunere enn meg? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hår under armene, og er akkurat passe brun Akkurat passe brun? Du er veldig, veldig brun. Brunere enn meg? Ja... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt stusing under arma er greit da.. og barbering på visse andre steder.. Bleik i år jeg iallefall.. mesteparten av sommeren tilbrakt på kontoret gjør sitt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) * Herr Brun is now known as Herr Ikke Så Veldig Brun Endret 8. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hår under armene, og er akkurat passe brun Akkurat passe brun? Du er veldig, veldig brun. Brunere enn meg? Ja... Jeg kan ikke noe for det tone. Er ikke jeg som har legd meg selv. *lukke gardinene* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) En får værra som en vart når en itj vart som en sku' Endret 8. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En får værra som en vart når en itj vart som en sku' Er vell fornøyd med meg selv jeg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt stusing under arma er greit da.. og barbering på visse andre steder.. Bleik i år jeg iallefall.. mesteparten av sommeren tilbrakt på kontoret gjør sitt.. Barbering skjer i fjeset Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En får værra som en vart når en itj vart som en sku' Trodde det ikke var lov med dialekt på forumet jeg! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt stusing under arma er greit da.. og barbering på visse andre steder.. Bleik i år jeg iallefall.. mesteparten av sommeren tilbrakt på kontoret gjør sitt.. Barbering skjer i fjeset høvling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg