Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Sladrehank? Jeg har da ikke sagt en dritt om bos5e til  noen moderatorer!

Joda, du refererte til en IDIOTISK regel. Sånn blir jeg sinna av. Han kom rett og slett med en høflig beklagelse og du måtte på død og liv hente frem superreglene.

:hrm:

Boo-fucking-hoo

Han kommer med en ny post et parminutter etter at hanble banna? Regelen er der uansett om jeg minner på om den eller ikke, og jeg driter i om du liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boo-fucking-hoo

Han kommer med en ny post et parminutter etter at hanble banna? Regelen er der uansett om jeg minner på om den eller ikke, og jeg driter i om du liker det eller ikke.

Ja, han kom med en høflig beklagelse. :shrug:

Han var i mine øyne et friskt pust inn i kjedelig hverdag. Kommer til å savne han. Tror dog han kommer tilbake. :love:

Lenke til kommentar
jeg har vært  bannet, og jeg klarte meg fint uten å bruke andres kontoer... Er man blitt bannet er man blitt bannet. Vent til en admin fjerner banen. Det tar forhåpentligvis lengre tid  jo mere han whiner, og motsatt...

Det var en unnskyldning. Driter i om du klarte deg.

*hjelpe til og drite*

Lenke til kommentar
jeg har vært  bannet, og jeg klarte meg fint uten å bruke andres kontoer... Er man blitt bannet er man blitt bannet. Vent til en admin fjerner banen. Det tar forhåpentligvis lengre tid  jo mere han whiner, og motsatt...

Det var en unnskyldning. Driter i om du klarte deg.

En unnskyldning som kom rett etter at han ble bannet virker i mine øyne ikke veldig seriøs, i alle fall ikke fra bos5e, ettersom han ikke akkurater definisjonen på seriøsitet, men drit i bos5e nå, la moderatorene ta seg av den avgjørelsen, nothing we can do anyway.

Lenke til kommentar
Viktig!

I det siste har det vært et problem med at noen trår over streken her i SO4. Dette har nå fått konsekvenser for bla. bos5e.

Jeg håper dette blir sett på som en advarsel til dere andre også. Vi vil ikke lenger ha noe av personangrep eller annen oppførsel som ødelegger i tråden.

Dermed lar dere saken om Bos5e ligge død intil videre. Hvis han ønsker å klage på reaksjonen får han gjøre det på riktig måte. Og riktig måte er ikke via en annen brukerkonto i SO4. Se retningslinjene.

Jeg oppfordrer alle til å lese gjennom førsteposten en gang til, og fortsett å hygg dere her i Siste Ordet. :)

Her er hele innlegget.

JoachimR, ja, du har helt rett. Og du vet også hva jeg mener.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...