Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sladrehank? Jeg har da ikke sagt en dritt om bos5e til noen moderatorer! Joda, du refererte til en IDIOTISK regel. Sånn blir jeg sinna av. Han kom rett og slett med en høflig beklagelse og du måtte på død og liv hente frem superreglene. Boo-fucking-hoo Han kommer med en ny post et parminutter etter at hanble banna? Regelen er der uansett om jeg minner på om den eller ikke, og jeg driter i om du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Boo-fucking-hooHan kommer med en ny post et parminutter etter at hanble banna? Regelen er der uansett om jeg minner på om den eller ikke, og jeg driter i om du liker det eller ikke. Ja, han kom med en høflig beklagelse. Han var i mine øyne et friskt pust inn i kjedelig hverdag. Kommer til å savne han. Tror dog han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Var det pisset om at kontoen er personlig vi prater om nå? Regelen er der for at man ikke skal la andre bruke kontoen sin, ikke for at andre ikke skal overbringe beskjeder. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg har vært bannet, og jeg klarte meg fint uten å bruke andres kontoer... Er man blitt bannet er man blitt bannet. Vent til en admin fjerner banen. Det tar forhåpentligvis lengre tid jo mere han whiner, og motsatt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg har vært bannet, og jeg klarte meg fint uten å bruke andres kontoer... Er man blitt bannet er man blitt bannet. Vent til en admin fjerner banen. Det tar forhåpentligvis lengre tid jo mere han whiner, og motsatt... Det var en unnskyldning. Driter i om du klarte deg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 *Tekst* Dermed lar dere saken om Bos5e ligge død *Tekst* Kan vi ikke sette en strek, også kan alle være venner? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg har vært bannet, og jeg klarte meg fint uten å bruke andres kontoer... Er man blitt bannet er man blitt bannet. Vent til en admin fjerner banen. Det tar forhåpentligvis lengre tid jo mere han whiner, og motsatt... Det var en unnskyldning. Driter i om du klarte deg. *hjelpe til og drite* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 *Tekst* Dermed lar dere saken om Bos5e ligge død *Tekst* Kan vi ikke sette en strek, også kan alle være venner? Nei. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kan vi ikke sette en strek, også kan alle være venner? Neh, ingen strek før bosse er unbannet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 *Tekst* Dermed lar dere saken om Bos5e ligge død *Tekst* Kan vi ikke sette en strek, også kan alle være venner? Nei. Jeg vil ikke. Det innlegget du siterer kan jeg ikke huske å ha lest heller, orker ikke finne det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg har vært bannet, og jeg klarte meg fint uten å bruke andres kontoer... Er man blitt bannet er man blitt bannet. Vent til en admin fjerner banen. Det tar forhåpentligvis lengre tid jo mere han whiner, og motsatt... Det var en unnskyldning. Driter i om du klarte deg. En unnskyldning som kom rett etter at han ble bannet virker i mine øyne ikke veldig seriøs, i alle fall ikke fra bos5e, ettersom han ikke akkurater definisjonen på seriøsitet, men drit i bos5e nå, la moderatorene ta seg av den avgjørelsen, nothing we can do anyway. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har en følelse at noen flere blir bannet eller at SO blir stengt for en stund Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Selvsagt kan man gjøre noe. Jeg f.eks sitter med Clerks-DVD'en til wh1te. Vurderer å brenne den. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes gutter skal ha hår under armene jeg.. Gutter blir mer og mer som jenter. LOL... Du synes både gutter og jenter skal la vær å sole seg og gå kritthvite hele året også... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Forsåvidt må noen rope på -teddy-! http://www.nesteklikk.no/20050808/64031.html Tonio har ropt. Dette er nok noe for Chill ja. Eller Bassan. Muligens Teddy, eller kanskje Willy? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Viktig!I det siste har det vært et problem med at noen trår over streken her i SO4. Dette har nå fått konsekvenser for bla. bos5e. Jeg håper dette blir sett på som en advarsel til dere andre også. Vi vil ikke lenger ha noe av personangrep eller annen oppførsel som ødelegger i tråden. Dermed lar dere saken om Bos5e ligge død intil videre. Hvis han ønsker å klage på reaksjonen får han gjøre det på riktig måte. Og riktig måte er ikke via en annen brukerkonto i SO4. Se retningslinjene. Jeg oppfordrer alle til å lese gjennom førsteposten en gang til, og fortsett å hygg dere her i Siste Ordet. Her er hele innlegget. JoachimR, ja, du har helt rett. Og du vet også hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva har skjedd og hvem har blitt bannet? joachim det skal jo være en viss forskjell mellom gutter og jenter.. jeg bareberer hårene under armene, eller stusser det så det blir lite.. helt glatt blir for dumt og mye er stygt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Gjesp.. jobb i morgen også.. håper ikke det blir like dritt vær i morgen :S Halla volcov.. ser du er online Åssen går det i ski? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hjelpes, det er rene kaoset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg