Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har Bos5e blitt bannet? Er det ikke plass for litt humor her på forumet? Det fylles opp av kjedelige, intetsigende mennesker. Jeg er MEGET skuffet.

 

Og Herr Brun; IDIOT! Sladrehanker(jmfr. ørten sider bakover hvor du sitterer reglene og buhu-huhuhuuuer) er det verste jeg vet.

 

Nå skjønner jeg ingenting :sadface:

Lenke til kommentar
Hurra, i dag må man ut og feire, er den internasjonale orgasmedagen i dag  :fun:

Litt sent å si det nå.

 

 

Legge meg skal jeg også, blir vekt åtte i morgen og de to siste dagene har jeg sovet ~6 timer.

Så du mener at om jeg hadde sagt i fra tidligere hadde du vært med på en liten feiring? Hvorfor går slike sjanser alltid fra meg!? :cry:

Lenke til kommentar
Hvorfor har Bos5e blitt bannet? Er det ikke plass for litt humor her på forumet? Det fylles opp av kjedelige, intetsigende mennesker. Jeg er MEGET skuffet.

 

Og Herr Brun; IDIOT! Sladrehanker(jmfr. ørten sider bakover hvor du sitterer reglene og buhu-huhuhuuuer) er det verste jeg vet.

 

Nå skjønner jeg ingenting :sadface:

I hear you, mate. :(

Lenke til kommentar
Hvorfor har Bos5e blitt bannet? Er det ikke plass for litt humor her på forumet? Det fylles opp av kjedelige, intetsigende mennesker. Jeg er MEGET skuffet.

 

Og Herr Brun; IDIOT! Sladrehanker(jmfr. ørten sider bakover hvor du sitterer reglene og buhu-huhuhuuuer) er det verste jeg vet.

 

Nå skjønner jeg ingenting :sadface:

Sladrehank? Jeg har da ikke sagt en dritt om bos5e til noen moderatorer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...