Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hvordan sier dere So4 (Eller er det bare jeg som leser det høyt?) sier soa jeg.. Jeg kjeder meg litt.. Leser den vel som et firetall ja, så samme som fredrik der. Hvordan er ikke stålen jevn? Trykkforandring, avbrytelser? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Da er det tydligvis bare jeg som ikke greier å si tall! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tonio, leser du Rema1000 "Remalooo? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ikke noe leetspeak der altså? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Siterer øyvinds avatar jeg. 1f u c4n R34d th15 u r34lly n33d t0 g3t l41d Jeg klarerå lese det, noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ikke noe leetspeak der altså? Nei. Jeg klarer også å lese det Brun. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Siterer øyvinds avatar jeg. 1f u c4n R34d th15 u r34lly n33d t0 g3t l41d Jeg klarerå lese det, noen som vil hjelpe meg? Yup, i really need to get laid. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Siterer øyvinds avatar jeg. 1f u c4n R34d th15 u r34lly n33d t0 g3t l41d Jeg klarerå lese det, noen som vil hjelpe meg? den der er enkel å lese da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ikke noe leetspeak der altså? Nei. Jeg klarer også å lese det Brun. Flott! Både du og jeg trenger et ligg, det er et tegn! Skal vi hjelpe hverandre? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ikke noe leetspeak der altså? Nei. Jeg klarer også å lese det Brun. Flott! Både du og jeg trenger et ligg, det er et tegn! Skal vi hjelpe hverandre? Dagens! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tvilsomt. Jamen! Dårlig gjort jo! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Esso4. Ææææso0o0 fire. ---------------------------- Faen heller da, klarte å kutte meg når jeg baberte meg under armene...*svi* Bare så dere vet det...en dæhsj CK parfyme under armene når man har kuttet seg er ikke godt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Faen heller da, klarte å kutte meg når jeg baberte meg under armene...*svi*Bare så dere vet det...en dæhsj CK parfyme under armene når man har kuttet seg er ikke godt Haha, idiot! Tenkte du ikke over at det kom til å gjøre jævlig vondt? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tenkte du ikke over at det kom til å gjøre jævlig vondt? Litt fetish har vi alle godt av... Eller hva? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Faen heller da, klarte å kutte meg når jeg baberte meg under armene...*svi*Bare så dere vet det...en dæhsj CK parfyme under armene når man har kuttet seg er ikke godt Hva er poenget med å barbere seg under armene? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tvilsomt. Jamen! Dårlig gjort jo! Ok. Synes gutter skal ha hår under armene jeg.. Gutter blir mer og mer som jenter. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hva er poenget med å barbere seg under armene? Fordi det ser mye bedre ut, og for min del blir det mer renslig. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hva er poenget med å barbere seg under armene? Fordi det ser mye bedre ut, og for min del blir det mer renslig. Med tanke på at du er kokk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg