Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Var ikke pent å poste MSN loggen deres... Bwaha, kanskje jeg skal poste den mellom meg og han? (Nei, det skjer ikke, i motsetning til han og Bundy legger jeg ikke ut slike ting.) Hvem er vi fredrikrb? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tonio, beklager. Kan jeg noen gang gjøre det godt igjen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Om du klipper en ledning i alarmsystemet er jeg ganske sikker på at alarmen går. Er jo sabotasjesikring vil jeg tro. Ok. Da må tyvene ha funnet en annen måte å hindre den fra å gå på. Var en Volvo 850 i alle fall, husker ikke årsmodell. Alarmene var vel litt simplere før i tiden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ok, foreløpig bare meg, da! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Røyk er noe forbanna dritt, stinker som faen Ah, endelig noen som forstår hva jeg mener. Røyk er TABU! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tonio, beklager. Kan jeg noen gang gjøre det godt igjen? Jeg bryr meg ikke om at du la det ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 STP: Fordi det er tabu, DET SOM GJØR DET SPENNENDE. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 STP: Fordi det er tabu, DET SOM GJØR DET SPENNENDE. Ja, ja. Samme fo meg. Røyk deg ihjel eller noe. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 @ Bundy:Jeg rQyker ýkke. Begynn da, det er en oppfordring. Lær deg og inhalere. Så blir'e digg. KREFT PÅ PINNE !! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) STP: Fordi det er tabu, DET SOM GJØR DET SPENNENDE. Ja, ja. Samme fo meg. Røyk deg ihjel eller noe. Nei, har slutta og røyke tobakk. Kreft på pinne er farlig. Endret 8. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 KREFT PÅ PINNE !! Eller såkalte dødspinner. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Samma det. Om folk výl korte ned lývet sA bryd det meg akuratt der sola ýkke skýnner. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Nei, har slutta og røyke tobakk. bare tobakk du har sluttet å røyke ja ? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 NorthGarden, var ikke egentlig nicket ditt KingNorthGarden? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Samma det. Om folk výl korte ned lývet sA bryd det meg akuratt der sola ýkke skýnner. Dude, pell deg ut i sola eller inn på en bar. Jeg blir svimmel av tegnbruken din Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fikk tekstmelding fra kusina mi i går... Hun skal fyller 18 år på Lørdag. Det blir fest. Kan bli interessant. Men jeg er litt usikker på om det blir no særlig. Heldigvis må jeg reise så jeg rekker kollektivmidlene. Så jeg slipper å være hele natta. Når jeg kom jeg nå sier morra mi at dokumentene hennes er borte. Og det er de faen meg Skjønner ikke hvordan det er mulig. LIgger ikke i papirkurven heller. Nå må jeg etterforske Takk til den som minte meg på at det var 24 i dag! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Nei, har slutta og røyke tobakk. bare tobakk du har sluttet å røyke ja ? Bare rent sokk. En kafë i alanya hadde nogelunde normalt tegnsett. Men alt på pcen var på tyrkisk. Endret 8. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Fikk tekstmelding fra kusina mi i går... Hun skal fyller 18 år på Lørdag. Det blir fest. Kan bli interessant. Men jeg er litt usikker på om det blir no særlig. Heldigvis må jeg reise så jeg rekker kollektivmidlene. Så jeg slipper å være hele natta. Bare spør, men ut ifra det du skriver så virker det nesten som om en fest er det verste du kan komme ut for. Og at du bare drar pga det er slekt?? edit:leif Endret 8. august 2005 av rakib Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 NorthGarden, var ikke egentlig nicket ditt KingNorthGarden? Jo, men jeg skýftet. Etternavnet mýtt er Nordhagen. Altsaa NorthGarden. Tegnbruken mýn er best. ½çööççöðüðü. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tegnbruken mýn er best. ½çööççöðüðü. hihihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg