Ø.B. Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 GENIAL signatur Ø.B Takker. Mener det ble sagt av en dommer i en rettssak et eller anna sted faktisk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er noe feil i signaturen din, Sc0oT!.. Det skulle vært 2 setninger delt med punktum og ikke komma Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 F*** for et drittvær det er ute nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 F*** for et drittvær det er ute nå Neida, det er nå jeg er gla! Cherrrr up m8! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) F*** for et drittvær det er ute nå Neida, det er nå jeg er gla! Cherrrr up m8! Det regner da vel ikke så forjævelig mye? ikke da jeg gikk hjem ihvertfall. Rai rai Endret 20. mai 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dårlig vær i dag ja, opphold nå da Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Wee, fått meg ny jobb og greier nå. Nå blir det potetmos og sennep for alle penga! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 F*** for et drittvær det er ute nå Neida, det er nå jeg er gla! Cherrrr up m8! Det regner da vel ikke så forjævelig mye? ikke da jeg gikk hjem ihvertfall. Rai rai Neida, men det er mørkt og skummelt Det regna ikke så mye når jeg gikk hjem heller. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 This weather is a f0kin piece of shite! har ikke sett sol på 2 uker nå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Haha, dama mangler diskettstasjon og word til en oppgave så nå flyr jeg på første buss etter å ha blitt kalt en reddende engel! Morsomt.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 8. og 9. klasse her får fri i dag p.g.a at 10. klasse har engelsk eksamen i dag. Tydeligvis kun på vår skole de ikke får fri. Ferdig med min første offentlige eksamen! Gikk passe bra tror jeg, jeg kan jo matte med økonomi, men sliter med algebra mm. Leverte ti løse ark. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 8. og 9. klasse her får fri i dag p.g.a at 10. klasse har engelsk eksamen i dag. Tydeligvis kun på vår skole de ikke får fri. Vi får ikke fri Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Glisevask - ... Joachim - Det gikk sikkert bra Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Seff går det bra, hvem tror du vi snakker om? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Haha, dama mangler diskettstasjon og word til en oppgave så nå flyr jeg på første buss etter å ha blitt kalt en reddende engel! Morsomt.. Det er rar det der, hvordan enkelte gutter (øhm, tøfler) gjør ting bare vi jenter sier noen magiske ord... Glad i deg, du er verdens beste/sterkeste.. Slike ting funker fint.. Gratulerer med 19 års dagen, Skurupu Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Seff går det bra, hvem tror du vi snakker om? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er rar det der, hvordan enkelte gutter (øhm, tøfler) gjør ting bare vi jenter sier noen magiske ord... Glad i deg, du er verdens beste/sterkeste.. Slike ting funker fint.. Gratulerer med 19 års dagen, Skurupu det er bare fordi vi liker og leke helt! og selv om dere tror at dere lurer oss og gjør oss til "tøfler," så er det i realiteten bare en liten del av våres utspekulerte plan om å gjøre dere totalt avhengig av oss! også er det jo så gøy og åf belønning da når man har vært snill gutt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er rar det der, hvordan enkelte gutter (øhm, tøfler) gjør ting bare vi jenter sier noen magiske ord... Glad i deg, du er verdens beste/sterkeste.. Slike ting funker fint.. Gratulerer med 19 års dagen, Skurupu det er bare fordi vi liker og leke helt! og selv om dere tror at dere lurer oss og gjør oss til "tøfler," så er det i realiteten bare en liten del av våres utspekulerte plan om å gjøre dere totalt avhengig av oss! også er det jo så gøy og åf belønning da når man har vært snill gutt. Hva er du forno egentlig, du har alltid noen gode kommentarer på lager du.. du er som Otto Jespersen 2.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er rar det der, hvordan enkelte gutter (øhm, tøfler) gjør ting bare vi jenter sier noen magiske ord... Glad i deg, du er verdens beste/sterkeste.. Slike ting funker fint.. Hehe, ja. Men det er ikke så rart egentlig da, hvis man tenker over det. Grattis ja Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg