Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Bilen vår ble tatt en gang, derfor jeg vet at man kan klippe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hvor er alarmledningen da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Joachim, hvorfor vil du vite det? Du har vel strengt tatt ikke bruk for å stjele biler? Forsåvidt er den vel kanskje på forskjellig plass alt etter hvilken bil det er? just a wild guess, har ikke stjåletnoen biler Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Herr Brun: blablablabla Hysj! Ueland er jo her! Alarmledningen ligger inni tenninga eller et sted. Endret 8. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hvor er alarmledningen da? Vet vel ikke jeg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Har bos5e fått ferie? Har fått dilla på avatarlaging jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg nekter å tro at det bare er en ledning man kan kliuppe over for at alarmen skal slutte, derfor jeg spurte. Dog så gir jeg f i om det påiper fra en bil, men man kan jo håpe at andre bryr seg mer... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hvis du finner riktig ledning inni tenninga.(eller på nyere modeller et annet sted antar jeg).. Men da har du jo allerede knust ruta Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Dýgg, naa sýtter jeg ý Tyrkýa. Lýtt rart tastatur her men, det funker.... Very very hot. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Historien: Bilen vår stod parkert i carporten, i løpet av natten fikset noen sånn at alarmen ikke gikk av, borret ut låsesylinderne og stjal bilen vår. Om alarmen hadde gått i boligområde midt på natta hadde noen i familien våknet og konfrontert tyvene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Det er jo ruteknusings-sensorer? Uansett, nå skal det jogges! Endret 8. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Har bos5e fått ferie?Har fått dilla på avatarlaging jeg. Ja, bos5e har fått ferie, og han er ikke særlig savnet av meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Dýgg, naa sýtter jeg ý Tyrkýa. Lýtt rart tastatur her men, det funker....Very very hot. Sjekka ut frukt tobakken? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Herr Brun: blablablabla Hysj! Ueland er jo her! Hmm, jeg sa ikke noe? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 @ Bundy: Jeg rQyker ýkke. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Har bos5e fått ferie?Har fått dilla på avatarlaging jeg. Ja, bos5e har fått ferie, og han er ikke særlig savnet av meg Ikke meg heller, men han var jo litt artig da. Kødda vel mest men folk kan bli såret. Var ikke pent å poste MSN loggen deres... Er det sånn lang ferie eller sommerferie? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Vi vil ha Bos5e tilbake! Om du klipper en ledning i alarmsystemet er jeg ganske sikker på at alarmen går. Er jo sabotasjesikring vil jeg tro. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Har bos5e fått ferie?Har fått dilla på avatarlaging jeg. Ja, bos5e har fått ferie, og han er ikke særlig savnet av meg Ikke meg heller, men han var jo litt artig da. Kødda vel mest men folk kan bli såret. Var ikke pent å poste MSN loggen deres... Er det sånn lang ferie eller sommerferie? Jeg bryr meg virkelig om at han postet msn-loggen vår ja... Det var virkelig det verste han gjorde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 @ Bundy:Jeg rQyker ýkke. Begynn da, det er en oppfordring. Lær deg og inhalere. Så blir'e digg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Røyk er noe forbanna dritt, stinker som faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg