Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bah,har ikke peiling på hva noe av det du listet opp er Ueland, men jeg har enda ikke begynt i 1.klasse på videregående, du begynner vel i 3.? En plass må man jo starte, alt er vanskelig når du ikke kan det (fungerer forsåvidt også andre veien, alt er enkelt når du kan det) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 2mx= andre klasse. Men matte kan være gøy om man velger å sette seg ned og faktisk jobbe med det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er 2mx andre klasse? Det er det selvfølgelig ja. *dunke hodet i et eller annet hardt* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Foresten var det noen som hadde knust ruta på bilen til faren min og stjålet GPS'en hans i natt. Noen som vil gi den tilbake? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) den som vil kan komme å ta over vinkelsliperen :S Hendene mine begynner å bli litt skjelvende, den rister så fælt EDIT: @tomat-ulf kom å ta den da Endret 8. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er 2mx andre klasse? Det er det selvfølgelig ja. *dunke hodet i et eller annet hardt* Det er ikke et krav for å få studiekompetanse men mange it-linjer krever det, så er bare å bli vandt med det.. rakib: Bør jeg frykte mye? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det vanskeligste i mye av matten er navnene. Så vidt jeg kan se er det ikke noe som er veldig vanskelig på den listen din Ueland. Integrasjon kan være vrient, men jeg tror ikke det kommer så mye før i 3MX. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Takk og lov for at jeg kun skal ha meg 2mx.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nå skal jeg ut på hard joggetur! Og jeg er påmeldt Unge Høyres Kick-Off i helgen. Dette blir knall! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da har jeg vært hos fotografen... Morsomere en det jeg hadde trodd... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Syns jeg slet mer med 2mx enn 3mx da. Men uansett er ikke så mye å frykte, er du motivert til å jobbe og vil gjøre det bra så gjør du det. Matte er et nyttig verktøy innenfor it. Og åpner mange muligheter innenfor jobb/utdannelse. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Da har jeg vært hos fotografen... Morsomere en det jeg hadde trodd... Fame er altså ganske spesielt da... Men jeg liker produktene deres veldig godt. En venn av meg har en sånn slags skillevegg full av bilder for å skille dagligstue og bibliotek. Og bildene er jo noe for seg selv. Fancy! Endret 8. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Foresten var det noen som hadde knust ruta på bilen til faren min og stjålet GPS'en hans i natt. Noen som vil gi den tilbake? Nei Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Foresten var det noen som hadde knust ruta på bilen til faren min og stjålet GPS'en hans i natt. Noen som vil gi den tilbake? Nei Innebygd GPS er nok best ja! Og Alarm... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Innebygget gps er sikkert best men ikke alle som kjøper ny bil hele tiden Men alarm er noe de fleste bør ha på bilen sin, og i huset sitt for den saks skyld, men hva skulle innbruddstyvene leve av da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Foresten var det noen som hadde knust ruta på bilen til faren min og stjålet GPS'en hans i natt. Noen som vil gi den tilbake? Nei Innebygd GPS er nok best ja! Og Alarm... Pff. Alarm. Vi springer vekk fra bilen bare Mens kompisen passer på at folka ikke kommer springende ut. I verste fall så må man ha en stump gjenstand lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bundy: Pass på da, det finnes syke folk der ute som hevner biltyverier... *grøsse og tenke på american history x' mest kjente scene* Forøvrig: det er en grov skrivefeil i signaturen din. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Herr Brun: Den rettet jeg, (fikk passord av Bundy) men tror du ikke den nissen endret tilbake? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Evt klippe alarmledningen ... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det bare meg som synes det er skummelt at dere kommer med erfaringer fra biltyveri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg