Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 </slem-modus> Rakk du bussen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) </slem-modus> Rakk du bussen? ja EDIT: men fikk litt gnagsår, som sprakk, skal ALDRI løpe med slipperser igjen Endret 8. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fisken er giftig med mindre en ikke tilbereder den riktig...Er ikke snakk om døden...men heller en ubehagelig opplevelse Men vi er 2 kokker som skal ta vær sitt kjør på fisken slik at det blir gjort riktig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ash Housewares DiabloII.Net Member Join Date: Jun 2003 Posts: 20,030 Får han spilt noe han her da? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg MÅ ut å hjelpe mamma med å pusse grunnmuren Jeg som har lyst til å sitte her å glo på dataen. Sikkert for at jeg må pusse, leg måtte dra hjem i stad EDIT: får bruke vinkelsliperen Endret 8. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Vinkelsliper er gøy Jeg har forsåvidt matteprøve i morgen. Det suger! Faktorisering med kvadratsetninger, forskjellige typer ligninger samt mengder og intervaller. Det er kjedelig ettersom jeg ikke får det til Matte er gøy når man får til! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Ha en flott kveld *poff* Linje en av signaturen min Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Woho. 7 vifter i kabinettet, hvorav 6/7 er med viftestyring. Luftgjennomstrømning så det holder. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Nå har jeg kjøpt ostepopp, og gaffel følger med. Møtte ei syk dame som ser ut som en gutt og ei syk dame som jobber i en butikk også, jeg liker ikke de to, men jeg "måtte" hilse tilbake.. Jeg synes de er litt skumle. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Den vinkelsliperen rister jo, også gnistrer det skikkelig. Nå føles testaturet ut som en pute :O Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Woho. 7 vifter i kabinettet, hvorav 6/7 er med viftestyring. Luftgjennomstrømning så det holder. Nesten så pc'en din letter Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Woho. 7 vifter i kabinettet, hvorav 6/7 er med viftestyring. Luftgjennomstrømning så det holder. Inkludert CPU og PSU? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Woho. 7 vifter i kabinettet, hvorav 6/7 er med viftestyring. Luftgjennomstrømning så det holder. Nesten så pc'en din letter Har noen tenkt på å lage et luft-tett kabinett og ha en kald gass inni (husker ikke hva den heter). Leste en artikkel på overklokking hvor dei brukte et vann som ikke ledet strøm. Mye billigere med gass? Kanskje litt stress når du skal bytte ut ting. BTW: Hva med å ha ein stor tank på toppen med helium? Greit å ha! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Vinkelsliper er gøy Jeg har forsåvidt matteprøve i morgen. Det suger! Faktorisering med kvadratsetninger, forskjellige typer ligninger samt mengder og intervaller. Det er kjedelig ettersom jeg ikke får det til Matte er gøy når man får til! *Kapitteloversikt fra min nye 2mx bok som inneholder "merkverdige navn"* -briggske logaritmer -eulertallet e -eksponentinalfunksjoner -derivasjon -logaritmefunksjoner -derivasjon av en kvotient -integralregning -binomialkoeffisienter huff, mye som skal læres på fritiden gitt Men som du sier, det blir hva du lager det til Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hm, har egentlig aldri hørt på "winamp radio før" Ganske mye snålt en kan høre på *Popular korean music* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *Kapitteloversikt fra min nye 2mx bok som inneholder "merkverdige navn"*-briggske logaritmer -eulertallet e -eksponentinalfunksjoner -derivasjon -logaritmefunksjoner -derivasjon av en kvotient -integralregning -binomialkoeffisienter huff, mye som skal læres på fritiden gitt Men som du sier, det blir hva du lager det til Gled deg til når du begynner med integral regninga Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Noe som kan ''make my day'' Er det noe bra på tv i kveld? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hm, har egentlig aldri hørt på "winamp radio før"Ganske mye snålt en kan høre på *Popular korean music* Aldri tenkt på det. Radio Darvish - Persian Traditional Music (iTunes, men samme prinsipp). edit: integraler er morsom del av matten ja. Endret 8. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Er det noe bra på tv i kveld? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Er det noe bra på tv i kveld? http://www.msu.edu/~walkeri1/24/images/24-%20Logo.jpg Dritt. Har ikke TV 2 her. Har viasat da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg