bjaa Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg støtter deg atticus! (selv ble jeg permbannet for en lignene missforståelse i noen måneder) ThaiBjaA out! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Til og med pappa barber seg under armene da... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hvorfor i alle dager er det "ekkelt"? Jeg kunne barbert meg over alt, men ... ikke under armen Kjønner egentlig ikke hvrfor jeg sitter inne. Er finere vær ute enn på lenge (2 dager). Endret 8. august 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Til og med pappa barber seg under armene da... Takk for den informasjonen! :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvorfor i alle dager er det "ekkelt"? Jeg kunne barbert meg over alt, men ... ikke under armen Du svarte ikke på spørsmålet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Til og med pappa barber seg under armene da... Hils pappaen din å si han er kul. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvorfor i alle dager er det "ekkelt"? Kan iallfall innbille meg at det klør heilt forferdelig den første gangen. Skjønner ikkje at the Bollywood-crew har mot til å barbere seg i ræva. Det må rett og slett være heilt grusomt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I morgen skal jeg på lan hos clvn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Her barberes det: Under armene, på brystkassa og rundt "lille haddis"...å ja...det klør den første gangen... men nå er det bare digg Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Det med å barbere seg under armene syns jeg at skal være opp til hver og en. Endret 8. august 2005 av XzYLsiT Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Til og med pappa barber seg under armene da... Takk for den informasjonen! :!: I morgen blir det kino. Noe jeg bør se? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 rundt "lille haddis" Det klør meir enn første gangen. Iallfall etter egne erfaringer. Vil uansett tru at det er værre lenger bak. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 rundt "lille haddis" Det klør meir enn første gangen. Iallfall etter egne erfaringer. Vil uansett tru at det er værre lenger bak. Sånt Etter hva en kamerat fortalte så var det å "klippe" seg bak noe av det værste han hadde gjort. Noe som jeg merket siden han gikk konstant å klødde seg på ræva Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Viktig! I det siste har det vært et problem med at noen trår over streken her i SO4. Dette har nå fått konsekvenser for bla. bos5e. Jeg håper dette blir sett på som en advarsel til dere andre også. Vi vil ikke lenger ha noe av personangrep eller annen oppførsel som ødelegger i tråden. Dermed lar dere saken om Bos5e ligge død intil videre. Hvis han ønsker å klage på reaksjonen får han gjøre det på riktig måte. Og riktig måte er ikke via en annen brukerkonto i SO4. Se retningslinjene. Jeg oppfordrer alle til å lese gjennom førsteposten en gang til, og fortsett å hygg dere her i Siste Ordet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nå begynner vi jo å bli snille igjen. Gamle gode, hvorkanmanklippeseg-diskusjonen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Til og med pappa barber seg under armene da... Takk for den informasjonen! :!: I morgen blir det kino. Noe jeg bør se? Fikk med meg Batman Begins i går, den var tøff. Eller så har man Fantastic 4 og Hitchhiker. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 rundt "lille haddis" "lille" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Høhø...På lørdag skal jeg lage middag til alle sjefene mine...(brusdagsfest), jeg skal tilberede en type fisk som er giftig EDIT: helt sant Endret 8. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Høhø...På lørdag skal jeg lage middag til alle sjefene mine...(brusdagsfest), jeg skal tilberede en type fisk som er giftig EDIT: helt sant Hvor har du tenkt til å få lønningene dine fra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg