Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En ting er å tulle med henne, men det begynner faktisk å gå litt langt nå... Nå har hun også sagt i fra, og jeg mener at folk/dere/vi/whatever burde respektere dette. Hun kan selvfølgelig la være å poste ting i so4, ettersom det på en måte blir å legge opp til det selv, men ting begynner å gå litt langt... I alle fall, slutt å tulle med henne, det er ikke morsomt lengre. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvis hun ikke ønsker noe tull, så kan dere sikkert stoppe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nyttig info: Jeg har nå pakket det meste, mangler PC samt småsaker og sykkel. Mer nyttig info: Har hele 3GB plass ledig på disken nå, etter at jeg konverterte noen album fra Apple Lossless til AAC. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Megagøy! Kom på en knallidé, synes ihvertfall jeg, til filmmusikk. Så jeg surfa meg fram til noen nettsteder som hadde masse kul midi-musikk. Bla. gamle Supermario klassikere. Så artig! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Megagøy! Kom på en knallidé, synes ihvertfall jeg, til filmmusikk. Så jeg surfa meg fram til noen nettsteder som hadde masse kul midi-musikk. Bla. gamle Supermario klassikere. Så artig! MIDI Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Vi skal visualisere Castlevania: Simon's castle. Blueeeehscreeeeen, ZUM OLD CHIPTUNEZ, visualmap, let's roll. Så, ezypezy lemonsquezy dataarbeid. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 *****. Pappa har kjøpt ny PC, reiser bort en uke, og nå fungerer den ikke som den skal. Jeg lurer på hvem i huset som må slite med den. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil gjerne beklage, og ja, det gikk litt langt. Jeg håper at jeg kan få sagt unnskyld, og få tillatelse til å komme til på HW.no igjen. Akkurat nå jobber jeg med en stor beklagelse til Tonio, og de jeg mobbet rundt henne. Hilsen fra en vennlig bos5e Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 *****. Pappa har kjøpt ny PC, reiser bort en uke, og nå fungerer den ikke som den skal. Jeg lurer på hvem i huset som må slite med den. Hva er det som er galt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil gjerne beklage, og ja, det gikk litt langt.Jeg håper at jeg kan få sagt unnskyld, og få tillatelse til å komme til på HW.no igjen. Akkurat nå jobber jeg med en stor beklagelse til Tonio, og de jeg mobbet rundt henne. Hilsen fra en vennlig bos5e #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. ... Respekter at du er blitt bannet, det er vel en grunn til det... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hilsen fra en vennlig bos5e Du er forbildet mitt! (for i dag...) Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hadde bare flere av sammen typen blitt bannet. *drømme* Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hadde bare flere av sammen typen blitt bannet. *drømme* Håper ikke du mente meg ... Uff, jeg må slutte å klikke på signaturen til folk, men ... - Noen som seriøst synes at denne karen har 'tiltrekkende kropp'? Endret 8. august 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil gjerne beklage, og ja, det gikk litt langt.Jeg håper at jeg kan få sagt unnskyld, og få tillatelse til å komme til på HW.no igjen. Akkurat nå jobber jeg med en stor beklagelse til Tonio, og de jeg mobbet rundt henne. Hilsen fra en vennlig bos5e #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. ... Respekter at du er blitt bannet, det er vel en grunn til det... Poenget ditt var? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil gjerne beklage, og ja, det gikk litt langt.Jeg håper at jeg kan få sagt unnskyld, og få tillatelse til å komme til på HW.no igjen. Akkurat nå jobber jeg med en stor beklagelse til Tonio, og de jeg mobbet rundt henne. Hilsen fra en vennlig bos5e #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. ... Respekter at du er blitt bannet, det er vel en grunn til det... Poenget ditt var? At bos5e ikke skal skrive fra din konto (jeg vet at jeg ikke er noe prakteksempel på det, men jeg respekterte advarselen i går...), spesielt når haner blitt bannet! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) - Noen som seriøst synes at denne karen har 'tiltrekkende kropp'? http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/...1/riise1reu.jpg[/img] Nei, han ser ut som en mindre hårete versjon av robbie williams. Stygg er han også. Endret 8. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Okey, Mr. Smartypants. Bos5e skrev ikke fra min konto, jeg skrev det helt og holdent selv. Om du tolker det som min mening eller bos5e's er for meg likegyldig. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 - Noen som seriøst synes at denne karen har 'tiltrekkende kropp'? http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/...1/riise1reu.jpg[/img] Nei, han ser ut som en mindre hårete versjon av robbie williams. Stygg er han også. HAr han barbert seg under armen!? Fysj... så ekkelt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvorfor i alle dager er det "ekkelt"? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg vet at jeg ikke er noe prakteksempel på det, men jeg respekterte advarselen i går... Det er to dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg