Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

En ting er å tulle med henne, men det begynner faktisk å gå litt langt nå... Nå har hun også sagt i fra, og jeg mener at folk/dere/vi/whatever burde respektere dette. Hun kan selvfølgelig la være å poste ting i so4, ettersom det på en måte blir å legge opp til det selv, men ting begynner å gå litt langt...

I alle fall, slutt å tulle med henne, det er ikke morsomt lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne beklage, og ja, det gikk litt langt.

Jeg håper at jeg kan få sagt unnskyld, og få tillatelse til å komme til på HW.no igjen. Akkurat nå jobber jeg med en stor beklagelse til Tonio, og de jeg mobbet rundt henne.

Hilsen fra en vennlig bos5e

#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget.

...

Respekter at du er blitt bannet, det er vel en grunn til det...

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne beklage, og ja, det gikk litt langt.

Jeg håper at jeg kan få sagt unnskyld, og få tillatelse til å komme til på HW.no igjen. Akkurat nå jobber jeg med en stor beklagelse til Tonio, og de jeg mobbet rundt henne.

Hilsen fra en vennlig bos5e

#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget.

...

Respekter at du er blitt bannet, det er vel en grunn til det...

Poenget ditt var?

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne beklage, og ja, det gikk litt langt.

Jeg håper at jeg kan få sagt unnskyld, og få tillatelse til å komme til på HW.no igjen. Akkurat nå jobber jeg med en stor beklagelse til Tonio, og de jeg mobbet rundt henne.

Hilsen fra en vennlig bos5e

#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget.

...

Respekter at du er blitt bannet, det er vel en grunn til det...

Poenget ditt var?

At bos5e ikke skal skrive fra din konto (jeg vet at jeg ikke er noe prakteksempel på det, men jeg respekterte advarselen i går...), spesielt når haner blitt bannet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...