Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ATM ser jeg Tonio og Danil (på msn).

Igår var det Tonio og en annen gutt.

 

Jeg snakker med herr brun.

 

espen.fi says:

KARRU SKA I HØNEFOSS? KNULLE DEN FINESTE AV DE FINE?

Herr Brun says:

har ingen planer om å knulle henne jeg

Herr Brun says:

hadde ikk ehatt no imot det da, men det er egentlig ikke derfor jeg vil møte henne

 

Jøsses Tonio. Jeg tror du er ett villskinn. :hrm:

 

Ganske rart egentlig. Haha. (Ett bilde for å illustrere rart)

 

whitey.sized.jpg

Lenke til kommentar
*Tekst*

Kan dere slutte å drive på slik? Vær så snill? Bare fordi jeg er ei jente skal ikke jeg få lov til å møte forum-medlemmer. Det er noe av det teiteste jeg noen gang har hørt/lest. Dere skal faen meg alltid ha noe å "mobbe" meg for, hva er vitsen med det? Er det ikke dere som faktisk klager over at det er få jenter her? Kanskje dette er grunnen, bare plaging og plaging, og møter jeg to fra forumet er jeg med en gang løstøs. :mad:

Dere blir ihvertfall kvitt meg fra i morgen til onsdags kveld omtrent.

Lenke til kommentar
Tror heller greia er at det virker som om du er på dealern med en haug gutter, ikke bare det at du er med de men at du flørter med mange nesten hele tida...

Jeg har ikke flørtet med en eneste person. Med mindre jeg har gjort det i fylla har jeg ikke flørtet med noen hele livet.

 

Og om jeg poster to poster etter hverandre nå, sorry.

Lenke til kommentar
Nei, det er derfor det er så få gothere her.

Jeg er ikke gother, satanist, (løs)tøs, hore el. Jeg er ei jente på 15 år som ikke tåler sol.

Vampyr da. :wee:

 

Neida. Fra side til spøk. Men vi må jo tulle litt med deg. Du har jo faktisk "kosa" litt med både Daniel og Brun osv..

 

Men som Anette_ sa: Men så vet jo ikke jeg helt hvordan situasjonen er da. Det er det vel bare Tonio som vet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...