sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Let's all die. Second that. When, and where? Pick up a knife and I shall do the countdown Har kniv forran meg her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 De har fått Cola Light med Lime i Norge!!! JA!! Og nesten ikke kalorier! JIPPY! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 De har fått Cola Light med Lime i Norge!!! JA!! Og nesten ikke kalorier! JIPPY! Slanketulling. Du ødelegger deg selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Den er god jo! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Tool - Die eier von der satan Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Den er god jo! Cola Light generelt smaker plastikk, lime gjør den ikke noe bedre Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Den er god jo! Skal oversette hvis du ikke skjønner hva som står der edit: Joachim says: Bolle?! Joachim says: Bombe heter det på norsk Sorry , my mistake Endret 8. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skjønner ikke hva som står i signaturen din, kan du lage en bra illustrasjon til det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Let's all die. Second that. When, and where? Behind Esso - on the run. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fader... Hater å våkne så seint. Greit nok å sove til to, men halv fem??? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fader... Hater å våkne så seint. Greit nok å sove til to, men halv fem??? Jøss. Klokken 14 går greit..men, gidde og sove til halv fem! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fader... Hater å våkne så seint. Greit nok å sove til to, men halv fem??? Dunk hodet hardt i veggen et par ganger som straff. Og sett på rosa helikopter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fader... Hater å våkne så seint. Greit nok å sove til to, men halv fem??? Jøss. Klokken 14 går greit..men, gidde og sove til halv fem! Jeg bare sov! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fader... Hater å våkne så seint. Greit nok å sove til to, men halv fem??? Å sove til klokka er 2, er også gale. Bare du er oppe før 12, så er det bra Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fader... Hater å våkne så seint. Greit nok å sove til to, men halv fem??? Dunk hodet hardt i veggen et par ganger som straff. Og sett på rosa helikopter. ...etterfulgt av ett par runder med O-Zone - Dragosta din tai. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Fader... Hater å våkne så seint. Greit nok å sove til to, men halv fem??? Dunk hodet hardt i veggen et par ganger som straff. Og sett på rosa helikopter. ...etterfulgt av ett par runder med O-Zone - Dragosta din tai. Nei da. Skal ikke få meg til å sovne for evig heller da! Men får vel høre igjennom rosa helikopter en gang.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Cola light med lime inneholder i Norge 1 kalori. I US står det 0,7... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Cola light med lime inneholder i Norge 1 kalori. I US står det 0,7... OMG! Da får du vel heller sulte til du skal spise middagen som består av et salatblad. Gidd whine plz. Endret 8. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg drikker colaen min med glede. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Cola light med lime inneholder i Norge 1 kalori. I US står det 0,7... OMG! Da får du vel heller sulte til du skal spise middagen som består av et salatblad. Joachim, og du nekter for at du slanker deg..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg