Mato Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 En svært vellykket pokerkveld senere, og jeg har tjent 20 blanke spenn. SWISH. wow du er jo rik Personhets! 20,- er faktisk ganske mye for meg, og jeg setter ikke pris på at du mobber de som ikke har så mye penger som deg. pø jeg går arbeids ledig og har svert minimalt med penger , tar du ikke en spøk eller ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 wææ! extra pause i jobben! Male 5t om dagen er kjedelig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 det kan bekreftes at 1kroners nudlene på europris er ganske gode. kjøpte liksågreit ei hel eske. 48kr for 48stk. med chili smak vel og merke. de med biff var litt smakløse syntes jeg.. og kylling har jeg ikke smakt. hot chicken var også ganske gode men koster jo svimlende 2kr pr stk. Nice! Skal aboslutt prøves ut. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Reklamen i Opera er borte. Den er ikke borte, bare trykk på plassen den er.... Kjøp Opera, dipshitz. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Må stole på Someday. Får vel kjøpe nudler for 1000 kr da, så jeg har en stund. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Neida, jeg vet du ikke liker meg, så du trenger ikke spille med meg Noen som ikke forstår at meningen med CS er å drepe den andre... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Neida, jeg vet du ikke liker meg, så du trenger ikke spille med meg Noen som ikke forstår at meningen med CS er å drepe den andre... Skal vi drepe folk? Jeg trodde man skulle gi de flest mulig klemmer iløpet av runden. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Wee. Mamma og pappa legger i penger til flatskjerm. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Wee. Mamma og pappa legger i penger til flatskjerm. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Neida, jeg vet du ikke liker meg, så du trenger ikke spille med meg Noen som ikke forstår at meningen med CS er å drepe den andre... Man må ikke drepe de andre, og er nødvendigvis ikke meningen med spillet. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *mekke toast* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Oje, nå har Eline lekt seg med mototsag og vært ute og rånet med traktor, alene Nå er det snart frokost på gang her tror jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *gå ut med bikkja, lage seg frokost og gå ut for å male* *vinke til gsn, Blackslash, Dr3as og SnowDOG_* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *vinke til gsn, Blackslash, Dr3as og SnowDOG_* Hva med meg da? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) *vinke* http://www.planarity.net/# ble sitten og spill , var på level 7 men så virket ikke knappen for og gå videre , så jeg begynte på nytt er på level 7 igjenn , vansklige greier dette her . Er i lvl 8 EDIT: Toino, ser du ikke på avataren at han er homse? Endret 8. august 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *vinke* http://www.planarity.net/# ble sitten og spill , var på level 7 men så virket ikke knappen for og gå videre , så jeg begynte på nytt er på level 7 igjenn , vansklige greier dette her . Er i lvl 8 Prøv level 99. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *vinke* http://www.planarity.net/# ble sitten og spill , var på level 7 men så virket ikke knappen for og gå videre , så jeg begynte på nytt er på level 7 igjenn , vansklige greier dette her . Er i lvl 8 Prøv level 99. Onde menneske, du fikk nesten PCen til å krasje Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 EDIT: Toino, ser du ikke på avataren at han er homse? Ååja, også når en tar og vinker til noen må det være til noen en flørter med! Så klart, at jeg ikke skjønte det. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *vinke* http://www.planarity.net/# ble sitten og spill , var på level 7 men så virket ikke knappen for og gå videre , så jeg begynte på nytt er på level 7 igjenn , vansklige greier dette her . Er i lvl 8 Prøv level 99. Onde menneske, du fikk nesten PCen til å krasje Skjedde her også. Den stakkars nedlastingen min på 180mb som gikk 50kbps gikk til helvete. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 *vinke* http://www.planarity.net/# ble sitten og spill , var på level 7 men så virket ikke knappen for og gå videre , så jeg begynte på nytt er på level 7 igjenn , vansklige greier dette her . Er i lvl 8 Prøv level 99. Onde menneske, du fikk nesten PCen til å krasje Jepp. Jeg er ond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg