Dorian Gray Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En svært vellykket pokerkveld senere, og jeg har tjent 20 blanke spenn. SWISH. wow du er jo rik Personhets! 20,- er faktisk ganske mye for meg, og jeg setter ikke pris på at du mobber de som ikke har så mye penger som deg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En svært vellykket pokerkveld senere, og jeg har tjent 20 blanke spenn. SWISH. wow du er jo rik Personhets! 20,- er faktisk ganske mye for meg, og jeg setter ikke pris på at du mobber de som ikke har så mye penger som deg. Du er rikere enn meg iallefall Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da takker jeg for meg, Ha en fortreffelig natt, alle sammen! Now playing(med repeat): Vangelis - Metallic rain Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nå lysner det ute. (Woohoo! Ubrukelig informasjon!) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nei, da drar jeg for å fiske etter litt laks. Tvi tvi Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nå skal jeg i fjøset... Wish me good luck! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 God morgen! Nå stikker jeg på skolen og har franskprøve. Gjett hvem som ble sittende og lese på forum og snakke på msn mesteparten av tida han skulle brukt til franskprøven? Tror jeg er avhengig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Der var man på jobb igjen.. Dritt vær i dag også, skikkelig mandags feeling. Får satse på at et eller annet blir bedre i løpet av dagen.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det ble dårlig med søvn i natt Herr Brun: lykke til - Fransk er jo såååå givende Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Denne beskriver hvordan jeg har det i dag Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei hei folkens Nettop kommet hjem fra 4 uker med ferie. Katte var skikkelig selskapsjuk Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 skal opp på fjellet å campe idag Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ferdig på jobb...Arh! Fikk kjøre bil også...bonden er genial! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ferdig på jobb...Arh! Fikk kjøre bil også...bonden er genial! Nå..? Nattevakt ellerno..? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ferdig på jobb...Arh! Fikk kjøre bil også...bonden er genial! Nå..? Nattevakt ellerno..? Erhm, avløser f.eks? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mårnings Eline! Nå har jeg dusjet bort fjøs-lukta, og lurer egentlig bare på hva jeg skal ha til frokost, noe sunt og billig. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Erhm, avløser f.eks? Du begynner på jobb sent syns jeg. Jeg pleier alltid å begynne kl. 6, hver morgen jeg har fjøset. I dag skal jeg leke meg med motorsag igjen God morgen ja Endret 8. august 2005 av Eline Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Erhm, avløser f.eks? Du begynner på jobb sent syns jeg. Jeg pleier alltid å begynne kl. 6, hver morgen jeg har fjøset. I dag skal jeg leke meg med motorsag igjen God morgen ja Neeeesj. Begynner kl.8, og følger den såkalte "14-timers-bonde-regelen". Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Neeeesj. Begynner kl.8, og følger den såkalte "14-timers-bonde-regelen". Sent for meg det 14-timers-bonde-regelen? Den har jeg aldri hørt om. Argh! Kroppen er max sulten, men jeg har ikke lyst på mat. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Neeeesj. Begynner kl.8, og følger den såkalte "14-timers-bonde-regelen". Sent for meg det 14-timers-bonde-regelen? Den har jeg aldri hørt om. Argh! Kroppen er max sulten, men jeg har ikke lyst på mat. Begynner klokken 7, kveldsstell klokken 17. Begynner klokken 8, kveldsstell klokken 18. Sånn Jeg og er sulten, men igjen ikke lysten på mat. Spiser minimalt for tiden..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg