Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Natta til alle som har lagt seg. Spiller kabalduell nå, vinner stort @bos5e: rop på fredrik så kommern. edit: treig som vanlig jeg. Endret 8. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Natta til alle som har lagt seg. Spiller kabalduell nå, vinner stort @bos5e: rop på fredrik så kommern. edit: treig som vanlig jeg. og jeg taper som bare F Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Spiller kabalduell nå, vinner stort Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da fikk jeg mekka meg noen nudler.. Det er vel ikke farlig å spise dem hvis de ikke er kokt lenge nok? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da fikk jeg mekka meg noen nudler.. Det er vel ikke farlig å spise dem hvis de ikke er kokt lenge nok? nope. jeg spiser nudler uten å koke de. nam. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da fikk jeg mekka meg noen nudler.. Det er vel ikke farlig å spise dem hvis de ikke er kokt lenge nok? Jo, du dør. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da fikk jeg mekka meg noen nudler.. Det er vel ikke farlig å spise dem hvis de ikke er kokt lenge nok? Jo, du dør. Det hadde vært unormalt. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fredrik la seg. Jævel.. :----------\ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da fikk jeg mekka meg noen nudler.. Det er vel ikke farlig å spise dem hvis de ikke er kokt lenge nok? Jo, du dør. Merklig. Jeg har spist hele skåla, men er fortsatt ikke død. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da fikk jeg mekka meg noen nudler.. Det er vel ikke farlig å spise dem hvis de ikke er kokt lenge nok? Jo, du dør. Merklig. Jeg har spist hele skåla, men er fortsatt ikke død. Bare pass på å ike sove du... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da fikk jeg mekka meg noen nudler.. Det er vel ikke farlig å spise dem hvis de ikke er kokt lenge nok? Jo, du dør. Merklig. Jeg har spist hele skåla, men er fortsatt ikke død. Bare pass på å ike sove du... Like så godt, MÅ sitte opp i hele natt og i hele morgen for å få tilbake døgnrytmen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 God natt folkens pingle Enig Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 oki men har fortsatt sett mere imponerende triks på tv da Poenget med dette er ikke at han gjør så fete triks, men at han hopper over den kinesiske mur OG tar en spin over til en annen rampe. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hahah! Ser ut som du sitter modell for Cola på RPP bildet ditt FtZ- :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 oki men har fortsatt sett mere imponerende triks på tv da Poenget med dette er ikke at han gjør så fete triks, men at han hopper over den kinesiske mur OG tar en spin over til en annen rampe. Det er ikke teknisk (som mitt idol Rodney Mullen gjør det), men du skal tørre ganske mye og ha en del skillz for å gjøre det der. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skater ikke, og har ikke noe spesielt forhold til det. Men Rodney Mullen imponerer stort! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Don Quijote Av La Mancha er morsom Har bare kommet meg til side 100 men har hatt noen gode latteranfall underveis Anbefales --------- | O O | | O O | | O O | --------- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hahah! Ser ut som du sitter modell for Cola på RPP bildet ditt FtZ- :!: reklame vet du har gode sponsor kontrakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg