Mato Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tonio sier: jeg er jomfru heeelt sikkkert Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 brodern er her...dere kan vel se nicket hans her vel? Skrantet litt på krativiteten i familien? Han mente vel navnbror Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 brodern er her...dere kan vel se nicket hans her vel? Skrantet litt på krativiteten i familien? Vel.. Du heter Joachim. Har ikke tall på hvor mange andre som heter det i ville vesten. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nei, stikker over på andre sida en kjapp tur. Brb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da var Exen banket litt verbalt.. Hun må visst sove... Yeah right... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 LarsP: Hun er fra sentrum, vest for elven, men vi vest godtar ikke akkuart det som vest... Ohh, I love to see how you fuel your own fire. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Good night gays.. Sorry..engelsk kunnskapene mine er ikke så gode Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Good night gays..Sorry..engelsk kunnskapene mine er ikke så gode Samma med norskkunnskapene? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 LarsP: Hun er fra sentrum, vest for elven, men vi vest godtar ikke akkuart det som vest... Ohh, I love to see how you fuel your own fire. Altså, hadde hun vært på østsiden ville det jo ikke vært aktuelt. Men det er en stund siden jeg koste meg med henne da... Etter at jeg slo opp ble hun jo selvutnevnt "sosse-hater"... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hiver meg på kjøkkenet og mekker kjøttkaker Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Good night gays..Sorry..engelsk kunnskapene mine er ikke så gode Samma med norskkunnskapene? uff uff Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 nei dette er noe av det sykeste jeg har sett...FOLK med dårlig hjerte burde ikke se dette hva var sykt med det ?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 LarsP: Hun er fra sentrum, vest for elven, men vi vest godtar ikke akkuart det som vest... Ohh, I love to see how you fuel your own fire. Altså, hadde hun vært på østsiden ville det jo ikke vært aktuelt. Hva i all verden vet du om den andre siden? Kan du være så snill å svare meg på det? Jeg kjenner mange flere "tøser" fra vestkanten enn det jeg gjør fra østkanten. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva i all verden vet du om den andre siden? Kan du være så snill å svare meg på det? Jeg kjenner mange flere "tøser" fra vestkanten enn det jeg gjør fra østkanten. Han er rasist. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Har ikke noe imot folk fra øst altså. Men det er liksom en annen verden, og jeg liker den ikke så godt. Derfor holder jeg meg, enkelt og greit, unna den. Hva i all verden vet du om den andre siden? Kan du være så snill å svare meg på det? Jeg kjenner mange flere "tøser" fra vestkanten enn det jeg gjør fra østkanten. Han er rasist. What? Endret 8. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva i all verden vet du om den andre siden? Kan du være så snill å svare meg på det? Jeg kjenner mange flere "tøser" fra vestkanten enn det jeg gjør fra østkanten. Han er rasist. Såpass skjønner da jeg og! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva i all verden vet du om den andre siden? Kan du være så snill å svare meg på det? Jeg kjenner mange flere "tøser" fra vestkanten enn det jeg gjør fra østkanten. Han er rasist. SOSS heter det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva i all verden vet du om den andre siden? Kan du være så snill å svare meg på det? Jeg kjenner mange flere "tøser" fra vestkanten enn det jeg gjør fra østkanten. Han er rasist. SOSS heter det Kanskje soss, men rasist? Nei. Jeg liker fremmede jeg.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva i all verden vet du om den andre siden? Kan du være så snill å svare meg på det? Jeg kjenner mange flere "tøser" fra vestkanten enn det jeg gjør fra østkanten. Han er rasist. SOSS heter det Kanskje soss, men rasist? Nei. Jeg liker fremmede jeg.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kanskje soss, men rasist? Nei. Jeg liker fremmede jeg.. Så lenge de ikke kommer fra øst. Etter hva jeg har sett i innleggene dine om østkanten, skulle det vært satt opp en svær mur mellom vest- og østkanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg