LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Exen min unblocket meg plutselig på msn i dag... Helt vilt... Cult da. Har du fått contact? Sikkert pappa som har betalt hun for å være venner med Joachim. ;P Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nei dette er noe av det sykeste jeg har sett...FOLK med dårlig hjerte burde ikke se dette Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal ha Fest (Stor F ) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? hvor er festen ?? er det drikking der Les litt videre, hvis ikke: Hamar. Drikke på fest? Ungdommer? Utenkelig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Exen min unblocket meg plutselig på msn i dag... Helt vilt... Cult da. Har du fått contact? Litt ekkelt... Vet ikke hva hun vil... Får ikke noe ut av henne, har ikke snakket med henne på fem måneder.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nei dette er noe av det sykeste jeg har sett...FOLK med dårlig hjerte burde ikke se dette Huh? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nei dette er noe av det sykeste jeg har sett...FOLK med dårlig hjerte burde ikke se dette Sykt? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nei dette er noe av det sykeste jeg har sett...FOLK med dårlig hjerte burde ikke se dette fy faen så ekkelt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Exen min unblocket meg plutselig på msn i dag... Helt vilt... Cult da. Har du fått contact? Sikkert pappa som har betalt hun for å være venner med Joachim. ;P Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nei dette er noe av det sykeste jeg har sett... Ja, huff, det var drøye greier. Kos deg med nynorsken btw. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Exen min unblocket meg plutselig på msn i dag... Helt vilt... Cult da. Har du fått contact? Sikkert pappa som har betalt hun for å være venner med Joachim. ;P Pappa synes hun var et ludder så... Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 brodern er her...dere kan vel se nicket hans her vel? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ketchez: Du er like morsom som Nicklas. Gratulerer. Jokke: Er hun fra østkanten? (Nei, huff - nå er jeg frekk. *dådyrøyne*) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Danny Way er den sykeste skater'n på denne jord. var nå ikke så imponerende da hvist han hadde hoppet tilbake så hadde det vært andre boller Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 brodern er her...dere kan vel se nicket hans her vel? mÆS Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jokke: Er hun fra østkanten? (Nei, huff - nå er jeg frekk. *dådyrøyne*) Den var grov. Lek litt mer med ilden, 'a! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Danny Way er den sykeste skater'n på denne jord. var nå ikke så imponerende da hvist han hadde hoppet tilbake så hadde det vært andre boller Din forbannede THPS og THUG-spillende datafreak. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 LarsP: Hun er fra sentrum, vest for elven, men vi vest godtar ikke akkuart det som vest... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som har lyst til å komme og varme meg? Jeg fryser jeg og, skal vi varme hverandre? Let me join. Spiste litt mye is... Går det an det da? Noen som vil ta et slag kabaloppgjør på MSN? (lite å gjøre? jeg? aldri tenke meg) er vell kanske seint ut , men jeg er med Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jokke: Er hun fra østkanten? (Nei, huff - nå er jeg frekk. *dådyrøyne*) Den var grov. Lek litt mer med ilden, 'a! Jeg har rotet med litt av hvert... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 brodern er her...dere kan vel se nicket hans her vel? Skrantet litt på krativiteten i familien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg