gsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Teip, stiftemaskin, lim, klister, tau, kjetting og strips er alle aktulelle måter å feste overmaddrassa på. Edit: borrelås ja.. ikke dumt Endret 7. august 2005 av gsn Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Kanskje ei antisklimatte av gummi hadde gjort susen? Evt. borrelås Endret 7. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Teip, stiftemaskin, lim, klister, tau, kjetting og strips er alle aktulelle måter å feste overmaddrassa på. Reale teltplugger av typen cirkus. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Festet et liggeunderlag med teltplugger på Quarten, og da døde det. Tror jeg står over de i første omgang. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Teip, stiftemaskin, lim, klister, tau, kjetting og strips er alle aktulelle måter å feste overmaddrassa på. Edit: borrelås ja.. ikke dumt Evt ligge rolig og ikke prøve og rundpule overmadrassa når man skal sove? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg går og legger meg god natt alle sammen Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huff, overmadrass. Det er noe dritt. Har hatt det et år nå, og det eneste den gjør er å skli ned på golvet define:sengetrekk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Danny Way er den sykeste skater'n på denne jord. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Teip, stiftemaskin, lim, klister, tau, kjetting og strips er alle aktulelle måter å feste overmaddrassa på. Edit: borrelås ja.. ikke dumt Evt ligge rolig og ikke prøve og rundpule overmadrassa når man skal sove? Godt forslag, men stemmer fortsatt for å stifte det fast. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huff, overmadrass. Det er noe dritt. Har hatt det et år nå, og det eneste den gjør er å skli ned på golvet jeg får med slik at det går an å feste den.... Natt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bah, nei, har snart vært oppe i 20 timer. God natt fra denne kanten også. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Danny Way er den sykeste skater'n på denne jord. Bill Gates har funnet opp Windows!!!1 jeg skrivr KRorrekt i alle situasjoner!! Endret 7. august 2005 av bos5e Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Legge seg er kjedelig. Og ikke minst slitsomt. =\ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Teip, stiftemaskin, lim, klister, tau, kjetting og strips er alle aktulelle måter å feste overmaddrassa på. Edit: borrelås ja.. ikke dumt Evt ligge rolig og ikke prøve og rundpule overmadrassa når man skal sove? Godt forslag, men stemmer fortsatt for å stifte det fast. Jeg ligger rolig, og rundpuler heller noe annet. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Legge seg er kjedelig. Og ikke minst slitsomt. =\ Noen ganger orker jeg simpelthen ikke å legge meg, bare fordi jeg er trøtt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Festet et liggeunderlag med teltplugger på Quarten, og da døde det. Seriøst? Stakk du hull i liggeunderlaget ditt? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg stakk hull i ett foster. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Exen min unblocket meg plutselig på msn i dag... Helt vilt... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jepp. Trengte jo noe å dekke over det våte gresset i ytterteltet med! (og at jeg kjøpte en oppblåsbar maddrass der) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg stakk hull i ett foster. Preggysex FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg