Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor blid tror du politiet blir når de finner ut at arrangørene er dritings, og ikke minst, hva skjer med arrangementet da? ;)

Når kom politiet inn i bildet egentlig? Hvis du innviterer folk med omhu, og unngår å spre ryktet til hele byen, slipper du også å få besøk av onkel politi ;)

Saken er at hele byen vet om det allerede, og vi venter en ca 100-150 folk...

:hm: Da blir det bråk. Ring til politiet's vakttelefon du, og forklar hvordan det kommer til å bli. Si at de godt kan komme en tur innom i løpet av kvelden. Dvs, det vil de nok gjøre uansett, om du vil det eller ikke ;)

Lenke til kommentar
OK, takk for tipset, har de lov til å nekte meg å ha festen ? I så fall hadde jeg tenkt å "pynte litt" på sannheten ;)

Du trenger jo ikke si hvor osv med en gang (eller i det hele tatt)!

Trenger jeg ikke si hvor festen er?

Holder å ringe og si?

"hei, jeg skal ha en liten avslutningsfest, kommer nok en 80-90 stykker, tenkte å ringe og si ifra. Har sagt ifra til naboene og greit for dem, hvis dere vil kan dere sikkert ta dere en tur innom i løpet av kvelden?"

:)

Lenke til kommentar
OK, takk for tipset, har de lov til å nekte meg å ha festen ? I så fall hadde jeg tenkt å "pynte litt" på sannheten ;)

Du trenger jo ikke si hvor osv med en gang (eller i det hele tatt)!

Trenger jeg ikke si hvor festen er?

Holder å ringe og si?

"hei, jeg skal ha en liten avslutningsfest, kommer nok en 80-90 stykker, tenkte å ringe og si ifra. Har sagt ifra til naboene og greit for dem, hvis dere vil kan dere sikkert ta dere en tur innom i løpet av kvelden?"

:)

Spør, er det noe jeg bør huske på eller noe også ka kanskje?

Lenke til kommentar
Hmm, egentlig sjønner jeg ikke hvorfor vi sitter så seint oppe på nattten når det går an å legge seg egentlig, det er jo så godt å ligge å kose seg i dyna, og bare sove  :w00t:

jeg legger meg hvertfall snart  :love:

Fordi det ikke er digg å sove.

hmm, ikke? Litt enig er det, men faen det blir digg å sove når jeg får min nye seng... med overmadrass :thumbup: Har bare en ganske brukt madrass nå... er litt søkk i midten :p

Lenke til kommentar
Hmm, egentlig sjønner jeg ikke hvorfor vi sitter så seint oppe på nattten når det går an å legge seg egentlig, det er jo så godt å ligge å kose seg i dyna, og bare sove  :w00t:

jeg legger meg hvertfall snart  :love:

Fordi det ikke er digg å sove.

hmm, ikke? Litt enig er det, men faen det blir digg å sove når jeg får min nye seng... med overmadrass :thumbup: Har bare en ganske brukt madrass nå... er litt søkk i midten :p

Formulerte meg ikke helt bra. Det er deilig å sove, men kjedelig å legge seg. Sånn var det.

edit: takk for påminnelsen fredrik.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Ok, kanskje lurt det Tomat-Ulf. Men noen som vet om de kan nekte meg å ha festen? Det hadde ikke passa seg helt nå... :dontgetit:

Noen fler tips? F eks innpå lokalet, jeg har ordna med stempel som viser at man er inne.. Ellers er alle rom låst av og bilder osv skal tas ned. Lager dansegulv i midten og sittegrupper rundt.. Så har vi et rom der musikken ikke er like høy og folk kan laxe litt mer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...