Ø.B. Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ketchez: Det er IKKE pent å endre hva andre har skrevet.. Nei nei, så er vell ikke jeg "pen" da! Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn! Hva er det du driver med? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal ha Fest (Stor F ) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? Ikke drikk deg dritings, selv. Good tips Blir du drita selv, tar du mye lettere på ting. Folk som ikke skal inn, kommer inn. Du driter i om ting blir knust, du gir rett og slett faen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ketchez: Det er IKKE pent å endre hva andre har skrevet.. Nei nei, så er vell ikke jeg "pen" da! Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn! Hva er det du driver med? Ikke noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ikke snakk sånn om mat da, blir sulten... Syklet tyve minutter med motstand på 6 ( av 8) nå. Sliten som aldri før. Noen som så Sallow Hal i dag da? Jeg så shallow hal. Morsom film igrunn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ketchez: Det er IKKE pent å endre hva andre har skrevet.. Nei nei, så er vell ikke jeg "pen" da! Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn! Hva er det du driver med? Ikke noe? Det var det vi trodde. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ketchez: Det er IKKE pent å endre hva andre har skrevet.. Nei nei, så er vell ikke jeg "pen" da! Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn! Hva er det du driver med? Ikke noe? Det var det vi trodde. Jeg og.... Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 AH, deilig.. Fikk pizza på døra nå.. Osten rinner av den, sausen og alt ryker.. Deilig.. *Slikke på kroppen min* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 AH, deilig.. Fikk pizza på døra nå.. Osten rinner av den, sausen og alt ryker.. Deilig.. *Slikke på kroppen min* Kan jeg få slikke også? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal ha Fest (Stor F ) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? Ikke drikk deg dritings, selv. Good tips Blir du drita selv, tar du mye lettere på ting. Folk som ikke skal inn, kommer inn. Du driter i om ting blir knust, du gir rett og slett faen. Vi er 3 stk som arrangerer sammen, så blir litt delt ansvar. Men passe på så jeg ikke blir FOR wasted, selv om vi har vakter og folk som egentlig skal styre. Jeg gir relativt faen i hvem som er innom, bare det ikke er verste slum-folkene. Så får vi heller rydde litt ekstra dagen etterpå Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Hvor blid tror du politiet blir når de finner ut at arrangørene er dritings, og ikke minst, hva skjer med arrangementet da? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn! Jeg har prøvd. Hun skjuler søren meg mye. Men jeg har bostedkommune, fornavn og så vet jeg hun har en tilknytning til et sted som heter tenvik. Vet ikke hva slags. Dessuten tror jeg ikke hun er hjemme nå... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Der har du et poeng. Han ene fyren har ringt/skal ringe politi enten i dag eller i morgen sa han. For vi burde vel varsle om at vi har fest? Er btw på et leid lokale, litt utenfor husområde ... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Der har du et poeng.Han ene fyren har ringt/skal ringe politi enten i dag eller i morgen sa han. For vi burde vel varsle om at vi har fest? Er btw på et leid lokale, litt utenfor husområde ... Tror dere har meldeplikt om større arrangement. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Hvor blid tror du politiet blir når de finner ut at arrangørene er dritings, og ikke minst, hva skjer med arrangementet da? Når kom politiet inn i bildet egentlig? Hvis du innviterer folk med omhu, og unngår å spre ryktet til hele byen, slipper du også å få besøk av onkel politi Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Der har du et poeng.Han ene fyren har ringt/skal ringe politi enten i dag eller i morgen sa han. For vi burde vel varsle om at vi har fest? Er btw på et leid lokale, litt utenfor husområde ... Hvis folk under atten drikker så må dere få vaktene til å passe på at ingen tar med seg drikke på utsiden av lokalet.. Det kan bli bråk for dere som arrangerer.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Hvor blid tror du politiet blir når de finner ut at arrangørene er dritings, og ikke minst, hva skjer med arrangementet da? Når kom politiet inn i bildet egentlig? Hvis du innviterer folk med omhu, og unngår å spre ryktet til hele byen, slipper du også å få besøk av onkel politi Saken er at hele byen vet om det allerede, og vi venter en ca 100-150 folk... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Nabovarsel kan vel lønne seg.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn! Jeg har prøvd. Hun skjuler søren meg mye. Men jeg har bostedkommune, fornavn og så vet jeg hun har en tilknytning til et sted som heter tenvik. Vet ikke hva slags. Dessuten tror jeg ikke hun er hjemme nå... naam Anette og Mari woonplaats Svelvik/Sande Norway :-) Stod på sida deres i hvertfall... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Hvor blid tror du politiet blir når de finner ut at arrangørene er dritings, og ikke minst, hva skjer med arrangementet da? Når kom politiet inn i bildet egentlig? Hvis du innviterer folk med omhu, og unngår å spre ryktet til hele byen, slipper du også å få besøk av onkel politi En, meldeplikt. to, de klarer faktisk å fatte at noe skjer omkring tre, naboer er fine folk. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Der har du et poeng.Han ene fyren har ringt/skal ringe politi enten i dag eller i morgen sa han. For vi burde vel varsle om at vi har fest? Er btw på et leid lokale, litt utenfor husområde ... Hvis folk under atten drikker så må dere få vaktene til å passe på at ingen tar med seg drikke på utsiden av lokalet.. Det kan bli bråk for dere som arrangerer.. Hmmm, ok, så det er vårt ansvar at folk ikke drikker utenfor? For det er liksom en "privatfest" , selv om det kanskje kommer en del tilfeldige folk. Men skal passe på at vi melder ifra til både politi og de nærmeste naboene i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg