Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha Fest (Stor F ;)) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? :D

Ikke drikk deg dritings, selv.

Good tips :thumbup: Blir du drita selv, tar du mye lettere på ting. Folk som ikke skal inn, kommer inn. Du driter i om ting blir knust, du gir rett og slett faen.

Lenke til kommentar
Jeg skal ha Fest (Stor F ;)) i morra. Blir konge. Leid inn PA-annlegg, lys/røyk og DJ. Masse folk som sier dem kommer. Leid inn et par vakter og. Har aldri arrangert noe slik før, noen tips? :D

Ikke drikk deg dritings, selv.

Good tips :thumbup: Blir du drita selv, tar du mye lettere på ting. Folk som ikke skal inn, kommer inn. Du driter i om ting blir knust, du gir rett og slett faen.

Vi er 3 stk som arrangerer sammen, så blir litt delt ansvar. Men passe på så jeg ikke blir FOR wasted, selv om vi har vakter og folk som egentlig skal styre. Jeg gir relativt faen i hvem som er innom, bare det ikke er verste slum-folkene. Så får vi heller rydde litt ekstra dagen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Der har du et poeng.

Han ene fyren har ringt/skal ringe politi enten i dag eller i morgen sa han.

For vi burde vel varsle om at vi har fest? Er btw på et leid lokale, litt utenfor husområde ...

Hvis folk under atten drikker så må dere få vaktene til å passe på at ingen tar med seg drikke på utsiden av lokalet.. Det kan bli bråk for dere som arrangerer..

Lenke til kommentar
Hvor blid tror du politiet blir når de finner ut at arrangørene er dritings, og ikke minst, hva skjer med arrangementet da? ;)

Når kom politiet inn i bildet egentlig? Hvis du innviterer folk med omhu, og unngår å spre ryktet til hele byen, slipper du også å få besøk av onkel politi ;)

Saken er at hele byen vet om det allerede, og vi venter en ca 100-150 folk...

Lenke til kommentar
Seriøst folkens, første mann til mølla for 100 spenn!

Jeg har prøvd. Hun skjuler søren meg mye. Men jeg har bostedkommune, fornavn og så vet jeg hun har en tilknytning til et sted som heter tenvik. Vet ikke hva slags.

Dessuten tror jeg ikke hun er hjemme nå...

naam

Anette og Mari

Svelvik/Sande Norway :-)

Stod på sida deres i hvertfall...

Lenke til kommentar
Hvor blid tror du politiet blir når de finner ut at arrangørene er dritings, og ikke minst, hva skjer med arrangementet da? ;)

Når kom politiet inn i bildet egentlig? Hvis du innviterer folk med omhu, og unngår å spre ryktet til hele byen, slipper du også å få besøk av onkel politi ;)

En, meldeplikt.

to, de klarer faktisk å fatte at noe skjer omkring

tre, naboer er fine folk.

Lenke til kommentar
Der har du et poeng.

Han ene fyren har ringt/skal ringe politi enten i dag eller i morgen sa han.

For vi burde vel varsle om at vi har fest? Er btw på et leid lokale, litt utenfor husområde ...

Hvis folk under atten drikker så må dere få vaktene til å passe på at ingen tar med seg drikke på utsiden av lokalet.. Det kan bli bråk for dere som arrangerer..

Hmmm, ok, så det er vårt ansvar at folk ikke drikker utenfor? For det er liksom en "privatfest" :whistle:, selv om det kanskje kommer en del tilfeldige folk. Men skal passe på at vi melder ifra til både politi og de nærmeste naboene i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...